کلاهبردار یک میلیاردی به بستگانش هم رحم نکرد



مرد جوان که به بهانه وارد کردن گوشی تلفن همراه بدون عوارض گمرکی از خانواد‌ه‌اش یک میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش جام جم، نهم دی امسال مردی با مراجعه به پایگاه چهارم پلیس آگاهی با طرح شکایتی گفت: چند ماه پیش، یکی از بستگان به نام علی مدعی شد، دوستان خوبی در گمرک پیدا کرده و با کمک آنها می تواند کالاهای وارداتی را بدون پرداخت عوارض گمرکی ترخیص کند. او از من خواست به صورت شرکتی گوشی تلفن همراه وارد کنیم که من هم قبول کرده و 110 میلیون تومان به او دادم. پس از گرفتن پول دیگر خبری از او نشد تا این که متوجه شدم به این روش از دیگر اعضای فامیل پول گرفته و همه به دنبال او هستند.

با توجه به اظهارات شاکی پرونده، شناسایی دیگر شکات در دستور کار قرار گرفت و کارآگاهان موفق به شناسایی تعدادی دیگر از مالباختگانی شدند که به این شیوه و شگرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته بودند. با شناسایی علی سی و پنج ساله و در شرایطی که حتی خانواده خود متهم نیز هیچ گونه اطلاعاتی از اقدامات کلاهبردارانه و مخفیگاه او نداشتند، کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران موفق به شناسایی مخفیگاه این شخص در شهرک شهید باقری شده و پس از اطمینان از حضور متهم در داخل مخفیگاهش، او را دستگیر و به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی، رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به برآورد یک میلیارد تومانی درباره این پرونده گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به کلاهبرداری، قرار چند میلیارد تومانی از سوی بازپرس پرونده صادر شد.


  اخبار  حوادث  - جام  جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------