ویلاهای شاندیز طعمه دزدان حرفه‌ای / زن جوان عضو باند سرقت



پلیس شهرستان بینالود خراسان رضوی از انهدام باند سرقت از ساختمان‌های در حال ساخت و باغ ویلاهای این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عباس صارمی ساداتی فرمانده انتظامی شهرستان بینالود در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی وقوع چند مورد سرقت از باغ ویلا‌ها و ساختمان‌های در حال ساخت شهر شاندیز بلافاصله با تشکیل اکیپی از ماموران تجسس و پلیس آگاهی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ ساداتی افزود: پلیس با انجام گشت‌های مستمر و نامحسوس به دو مرد و یک زن جوان که پیش از این نیز دارای سابقه سرقت بودند مظنون شد و با زیر نظر گرفتن رفت و آمدهای مشکوک و حمل و جابجایی وسایل مختلف به صورت شبانه توسط این سه نفر احتمال وقوع سرقت توسط آن‌ها قوت گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام عملیات ضربتی دو مرد ۳۶و۳۲ ساله و یک زن 28 ساله را دستگیر و اموال سرقتی از جمله دو دستگاه جوش، یک دستگاه هوابرش، ۵۰۰ متر کابل برق، ۲۰ حلقه سیم و مقادیر زیادی لوازم منزل به همراه 150 گرم انواع مواد مخدر را از مخفیگاه آنان کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بینالود خاطرنشان کرد: این سارقان که با شناسایی ویلاهای خالی از سکنه و ساختمان‌های در حال ساخت اقدام به سرقت می‌کردند صراحتابه ۱۲مورد ارتکاب سرقت اعتراف و متهمان به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شدند.


اخبار حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------