شوهر عصبانی عامل آزار و اذیت همسرش را مثله کرد/ زن جوان پس از آزادی از زندان متواری شد



جلسه رسیدگی به پرونه قتل مرد جوان به دلیل فراری شدن یكی از متهمان برگزار نشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، چهارم دی ماه سال 90 زنی با مراجعه به پلیس ماموران را در جریان ناپدید شدن برادرش قرار داد و گفت: برادرم پس از تماس با زنی به نام فریبا از خانه بیرون رفت و بعد از آن ناپدید شد.

بلافاصله بعد از اعلام این شكایت موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت و تلاش در این خصوص آغاز شد. ماموران در اولین گام از تحقیقات خود به سراغ فریبا رفتند و وی را تحت بازجویی قرار دادند.

فریبا در حالیكه هرگونه اطلاع از این مرد را انكار می كرد در نهایت راز یك جنایت را پیش روی پلیس فاش كرد و گفت: بهزاد برادر دوستم بود. یك روز كه به خانه دوستم رفته بودم، بهزاد در خانه تنها بود. او مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و از آن روز به بعد من از این مرد كینه به دل گرفتم. وقتی موضوع را با شوهرم درمیان گذاشتم او گفت كه با بهزاد قرار بگذارم. وقتی قرار گذاشتم شوهرم هم آمد و پس از چند لحظه بهزاد را به قتل رساند.

با اعتراف این زن، شوهر وی نیز دستگیر شد و به جرم خود اعتراف كرد. با اعتراف این مرد مشخص شد كه وی پس از جنایت به همراه پسردایی اش جسد بهزاد را مثله كرده و بیابان انداخته است. بنابراین پس از بازسازی صحنه جرم پرونده این جنایت برای رسیدگی به شعبه 113 دادگاه كیفری استان تهران ارجاع شد.

متهمان در این شعبه از خود دفاع كردند و در پایان هیات قضایی با مهدورالدم شناختن این قضیه متهم ردیف اول را به 10 سال زندان و متهم ردیف دوم را نیز به دو سال زندان محكوم كردند.

بنابراین زن جوان با گذارندن دوره حبس خود از زندان آزاد شد. اما این حكم در دیوان عالی كشور نقض شد و قضات دیوان با اعتقاد اینكه مهدورالدم بودن باید ثابت شود پرونده را به شعبه 71 دادگاه كیفری برگرداندند.

صبح امروز قرار بود كه جلسه محاكمه متهمان برگزار شود. ولی به دلیل اینكه زن جوان پس از آزادی از زندان فراری شده است این جلسه تجدید شد و هیات قضایی دستور جلب این زن را صادر كردند.‎

 

 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------