جزئیات دستبرد مرگبار به خانه زن 90 ساله



دزد جوانی که در دستبرد مرگبار به خانه زن 90 ساله وی را کشته است پس از 18 روز دستگیر شد.

  مرتضی 22 ساله از 11 سالگی به شیشه اعتیاد دارد، او صبح سیزدهم اسفندماه پس از فرار 18 روزه از چنگ قانون توسط مأموران پلیس مشهد دستگیر شد.  مرتضی در اعترافات خود گفت: هشت برادر و یک خواهر دارم، پدرم آدم آبرومندی است اما متأسفانه من و سه برادرم به دام مواد مخدر افتادیم و آبرویش را به بازی گرفتیم. او برای همین مرا از خانه بیرون کرد.

 

نخستین بار در 11 سالگی و در جمع رفقای ناباب مواد مخدر مصرف کردم، از آن به بعد این کار برایم عادی شد. گاهی هم برای آنکه خودم را بزرگ‌تر از سن واقعی‌ام نشان بدهم مواد مصرف می‌کردم. در همه این سال‌ها کارتن خواب بودم و روزها و شب‌های بدی را سپری کرده‌ام. مدتی پیش با زنی که او هم معتاد و کارتن خواب است، ازدواج کردم. روز 25 بهمن ماه بود، وارد خانه زنی شدم؛ تنها بود و در جریان سرقت او را کشتم. در پی گزارش قتل زن 90 ساله، مأموران کلانتری خواجه ربیع مشهد تحقیقات خود را آغاز کردند. انتقال این زن به بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد نیز بی‌اثر بود و پس از گذشت چند ساعت جان خود را از دست داد.

 

با گزارش مرگ این زن 90 ساله به دستور بازپرس «صفائیان» تحقیقات پلیسی آغاز شد. با توجه به اینکه همسایگان دزد جنایتکار را هنگام خروج از خانه قربانی مشاهده کرده بودند مشخصات ظاهری وی در اختیار کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت. سرهنگ حجت نیکمرام، رئیس پلیس مشهد در این باره به شوک گفت: مأموران کلانتری خواجه ربیع صبح روز 13 بهمن ماه قاتل را داخل یکی از پاتوق‌های چادری معتادان در زمین‌های کشاورزی انتهای بلوار بهمن دستگیر کردند.

 

اخبار حوادث - ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------