کشف طلا و جواهر راز سرقت هاي سريالي را فاش کرد



با کشف مقداري طلا و جواهر از يک سارق حرفه اي در بولوار توس پرده از ۲۳ فقره سرقت از باغ ويلاها برداشته شد.به گزارش خراسان، ماموران عمليات ويژه فرماندهي انتظامي مشهد حين گشت در محدوده بولوار توس مشهد به فرد معتادي که کيسه پلاستيکي مشکي رنگي در دست داشت مشکوک شدند و به قصد دستگيري وي، وارد عمل شدند.

اما فرد معتاد به محض ديدن ماموران فرار کرد و وارد يکي از منازل مسکوني شد تا از پشت بام آنجا متواري شود که اين گونه نشد و اين سارق حرفه اي در حلقه محاصره ماموران گرفتار و دستگير شد. در ادامه ماموران که به واسطه کشف مقداري طلا و جواهر از داخل کيسه پلاستيکي همراه متهم متوجه شدند وي سارق است، پس از کسب دستور قضايي از ترابيان بازپرس شعبه ۲۰۳ دادسراي مشهد وي را تحت بازجويي هاي فني و پليسي خود قرار دادند که متهم به ۲۳ فقره سرقت از باغ ويلا هاي جاده قديم قوچان و منازل مسکوني آن محدوده اعتراف کرد و دو نفر ديگر از همدستان خودش را لو داد.

 

با دستگيري ديگر همدستان متهم مقدار زيادي از لوازم سرقتي از محل اختفاي آن ها کشف شد که با اين کشف متهمان در بازجويي هاي پليس راهي براي کتمان حقيقت نداشتند و به سرقت هاي سريالي خود اعتراف کردند تا به دستور بازپرس پرونده راهي زندان شوند

 

 اخبار حوادث  - خراسان 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------