دستگيري صاحبان دروغين مسکن مهر



فرمانده انتظامي شهرستان رباط کريم از دستگيري جاعلان و کلاهبرداران مسکن مهر پرند خبر داد.

به گزارش خراسان، جعفر عليزاده گفت: در پي مراجعه شخصي به کلانتري 17 پرند مبني بر اين که شناسنامه وي جعل شده و متهمان را مي شناسد، موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.

وي افزود: مأموران با تحقيقات کلاهبرداران را در پرند شناسايي کرده و پس از هماهنگي قضايي وارد منزل آنها شده و ۳ نفر به نام هاي "ع-س" و "ع-ک" و "م-ن" را دستگير کردند.

عليزاده افزود: ماموران در بازرسي از منزل آنها تعداد زيادي مبايعه نامه و مهرهاي جعلي از نهادهاي دولتي "دادگستري، قوه قضاييه، شهرداري و بانک ها" کشف کردند و متهمان را براي بررسي و بازجويي به پليس آگاهي انتقال دادند.

وي ادامه داد: متهمان دستگير شده اعتراف کردند که با همدستي همديگر، شناسنامه فردي را جعل کرده و به عنوان مالک مسکن مهر به دفترخانه رفته و قصد کلاهبرداري داشتند که در آنجا جعلي بودن شناسنامه مشخص شد و از محل متواري شدند که با هوشياري مأموران شناسايي و دستگير شدند.

رئيس پليس رباط کريم تصريح کرد: متهمان در ادامه بازجويي پليس روش کار خود را فاش کرده و اذعان کردند در ابتدا مشخصات افرادي که در مسکن مهر عضو شده بودند و طبق قراردادهاي ۵ برگي صاحب منزل شده بودند را دانلود کرده و با استفاده از مهرهاي جعلي اوراق را با تمرين زياد مهر و امضاء مي کرده و با جعل عکس به روي شناسنامه ها خود را جاي مالکان جا زده و اقدام به کلاهبرداري مي کردند.


  اخبار حوادث  -  خراسان

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------