مرگ دو كارگر در شعله‌هاي آتش



آتش‌سوزي در يك كارخانه توليد قير در شهرك صنعتي كلات مشهد جان دو جوان كارگر را گرفت.

به گزارش اعتماد، سرپرست ايستگاه ۲۹ سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري مشهد در اين رابطه به مهر گفت: شامگاه سه‌شنبه با اعلام آتش‌سوزي گسترده در يك كارخانه توليد قير ستاد فرماندهي آتش‌نشاني بلافاصله بيش از ۲۰ آتش‌نشان از ۴ ايستگاه
۲۹، ۲۱، ۳۷ و ۳۸ به همراه شش دستگاه خودروي سبك و سنگين براي اطفاي حريق و نجات به محل حادثه اعزام كرد.

سرآتش‌يار ايوب خجسته اظهار كرد: با توجه به بعد مسافت و بارش باران نيروهاي آتش‌نشاني در كمترين زمان ممكن به محل حادثه رسيدند و شعله‌هاي آتش را كه هر لحظه امكان داشت به سرعت به تمامي كارخانه و اماكن تجاري مجاور نيز سرايت كند و گسترش يابد مهار كردند.

وي تصريح كرد: با حضور آتش‌نشانان به محل حادثه و شناسايي كانون‌هاي آتش‌سوزي و انجام اقدامات اطفايي از گسترش بيشتر آن به ساير قسمت‌ها جلوگيري شد و آتش‌نشانان توانستند در يك عمليات نفس‌گير در دقايق اوليه آتش را مهار و خاموش كنند.

 سرآتش‌يار خجسته با اشاره به كانون اصلي حريق كه منبع چهار هزار ليتري روغن در يكي از سوله‌هاي اين كارخانه بود، عنوان كرد: متاسفانه در اين حادثه به علت گستردگي آتش دو كارگر جواني كه در محل حادثه مشغول به كار بودند بر اثر سوختگي جان باختند.

سرپرست ايستگاه ۲۹ سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري مشهد ضمن اشاره به گزارش اين حادثه به بازپرس ويژه قتل و حضور عوامل قضايي در محل حادثه خاطرنشان كرد: پس از اطفاي حريق و اقدامات ايمني لازم، اجساد جان‌‌باختگان تحويل عوامل قضايي شد.

وي بيان كرد: به دليل گستردگي آتش‌سوزي، علت حريق و اعلام دقيق آن توسط كارشناسان حاضر در محل امكان‌پذير نبود كه پس از بررسي‌هاي لازم و كارشناسانه در اسرع وقت علت وقوع آن نيز اعلام خواهد شد.


 اخبار حوادث  - اعتماد 
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------