قتل پسرخاله با شليك 5 گلوله



زن جواني كه متهم است پسرخاله‌اش را با شليك پنج گلوله به قتل رسانده، حادثه را شرح داد.

به گزارش جوان، اول ارديبهشت ماه امسال مأموران كلانتري 170 كهريزك با ديدن يك دستگاه خودروي پرايد كه در زمين‌هاي كشاورزي رها شده بود به آن نزديك شدند و جسد مرد جواني را پشت فرمان كشف كردند.

بررسي‌ها نشان داد كه مرد جوان با شليك پنج گلوله به نقاط مختلف بدنش كشته شده است. همزمان با حضور بازپرس در محل، هويت مقتول از روي اوراق هويتي كه به همراه داشت شناسايي شد. تحقيقات نشان داد كه مرد جوان مراد نام دارد و در كارخانه‌اي همان نزديكي كار مي‌كند. بعد از انتقال جسد به پزشكي قانوني تماس‌هاي مراد بررسي و مشخص شد كه آخرين بار با زني به نام سحر تماس داشته است.

سحر وقتي بازجويي شد، گفت: مراد پسرخاله من است و روز حادثه براي كاري شخصي با او تماس گرفته بود. مأموران پس از آن از شوهر سابق سحر كه كيوان نام داشت تحقيق كردند. او ابتدا گفت كه از ماجرا خبر ندارد اما در تحقيقات بيشتر ماجراي قتل را شرح داد.

كيوان گفت: چند سال قبل با سحر ازدواج كردم اما به خاطر اختلافي كه داشتيم از هم جدا شديم. مدتي بعد اما سحر را صيغه كردم تا اينكه متوجه شدم پسرخاله‌اش مراد، مزاحم او مي‌شود. سحر يك بار به من گفت كه مراد به او تعرض كرده و قصد انتقام دارد. از من خواست برايش اسلحه‌اي تهيه كنم تا انتقام بگيرد. من هم قبول كردم و اسلحه‌را به او دادم اما فكر نمي‌كردم كه حرفش جدي باشد. روز حادثه با مراد تماس گرفت و نزديك شهرري سوار خودروي مراد شد. من هم با خودروي خودم آنها را دنبال كردم تا اينكه وارد زمين‌هاي كشاورزي شدند. لحظاتي بعد صداي شليك گلوله را شنيدم. سحر شتابان به طرفم آمد و او را در حالي كه كفش به پا نداشت سوار خودروي خودم كردم و از محل دور شديم.

بعد از اقرارهاي مرد جوان، مأموران از سحر تحقيق كردند. او اتهام خودش را قبول كرد و گفت: يك روز كه در خانه خاله‌ام مشغول مصرف مواد بودم، مراد به زور تعرض كرد. من از او كينه به دل گرفتم و تصميم به انتقام گرفتم. وجود او آزارم مي‌داد تا اينكه نقشه‌ام را با كيوان در ميان گذاشتم و آن را اجرا كردم.

با كامل شدن تحقيقات، بازپرس سحر را به اتهام مباشرت در قتل عمد، حمل و استفاده از اسلحه و كيوان را به اتهام معاونت در قتل و خريد و حمل اسلحه مجرم شناخت و پرونده براي رسيدگي روي ميز هيئت قضايي شعبه 113 دادگاه كيفري استان تهران قرار گرفت. دو متهم به زودي محاكمه مي‌شوند.


 اخبار حوادث  - جوان 
 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------