آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

پسر شیاد، دختران را با رویای اروپا فریب می‌داد



فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا از دستگیری کلاهبرداری که با وعده اخذ ویزای کشور‌های اروپایی از اتباع بیگانه بیش از ۲میلیارد ریال اخاذی و کلاهبرداری کرده بود خبرداد.

سرهنگ هادی احمدی فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا در گفتگو با   باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی شکایت دو نفر از اتباع بیگانه مبنی بر اخاذی مبلغی کلان توسط فردی که ادعای اشتغال در یکی از دستگاه‌های دولتی را داشته  با وعده اخذ ویزای کشور‌های اروپایی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تمامی افرادی که طعمه این کلاهبردار شده بودند بانوان بوده‌اند، تصریح کرد: پس از اخذ مجوز قضائی لازم متهم با همکاری یکی از مالباختگان دستگیر و در بازرسی از خودرو وی یک برگ حکم جعلی متعلق به یک سازمان دولتی، دو دفترچه بانکی جعلی و رسید اخذ وجه نقد از مالباختگان کشف و ضبط شد.

سرهنگ احمدی با اشاره به اینکه تاکنون شش نفر از مالباختگان در این خصوص شناسایی شده‌اند، افزود: این فرد کلاهبردار از این افراد بالغ بر 200 میلیون تومان وجه نقد و چک مدت دار گرفته است که با تلاش پلیس آگاهی کلیه وجوه نقد به شاکیان بازگردانده شد.

این مقام مسئول بیان داشت، متهم پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شده و با صدور قرار مناسب روانه زندان گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا با تاکید بر اینکه صدور مجوز خروج از کشور باید حتما از طریق مراجع ذیصلاح انجام پذیرد از شهروندان خواست به وعده‌های پوچ و واهی افراد کلاهبردار توجه نکرده و تنها از طریق مراجع مربوطه و صاحب صلاحیت نسبت به اخذ مجوز خروج از کشور اقدام کنند.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------