آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

کشف جسد دومین کوهنورد ناپدیدشده در توچال



جسد دومین کوهنورد ناپدیدشده در توچال، ۸ روز بعد از مفقود شدنش زیر یک تخته سنگ کشف شد.

روز پنجم اسفند‌ماه 2 مرد جوان به قصد كوهنوردي در ارتفاعات توچال از خانه خارج شدند و بعد از آن هيچ‌كس آنها را نديد. قرار بود كوهنوردي آنها چند ساعت طول بكشد و عصر همان روز به خانه برگردند اما تأخير آنها خانواده‌هاي‌شان را براي به‌دست آوردن اطلاعات از آنها به تكاپو انداخت.

هيچ كدام از دوستان اين 2جوان آنها را نديده بودند و معلوم نبود چه بلايي سرشان آمده است. در چنين شرايطي با اعلام مفقودي آنها به بازپرس دادسراي امور جنايي، تلاش‌ها براي يافتن ردي از آنها آغاز شد. از آنجا كه ممكن بود اين دو نفر در كوه دچار حادثه شده باشند بازپرس جنايي از گروه‌هاي امداد و نجات خواست در ارتقاعات توچال جست‌وجو‌ها را ادامه دهند.

درحالي‌كه 3روز از اين حادثه مي‌گذشت تلاش‌ها به ثمر نشست و جسد يكي از مفقودشدگان كشف شد. بررسي‌ها نشان مي‌داد او به‌دليل سرمازدگي جانش را از دست داده است. با اين حال ردي از دوستش به‌دست نيامد تا اينكه ظهر روز چهارشنبه به حسين‌پور، بازپرس دادسراي امور جنايي خبر رسيد گروه‌هاي امداد و نجات در جريان جست‌وجوهاي خود جسد دومين نفر را پيدا كرده‌اند. او پيش از مرگ خود را به زير تخته سنگي رسانده و در آنجا پناه گرفته بود اما برف و سرما او را از پا درآورده بود. ناكافي بودن تجهيزات و ناآشنايي با مسير دليل مرگ اين دو كوهنورد اعلام شده است.

 

 اخبار  حوادث  -  همشهری 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------