آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

اتباع بیگانه مهندس شرکت را به قتل رساندند



فرمانده انتظامی شهرستان چابهارسیستان و بلوچستان از دستگیری قاتلان فراری خبر داد که به قصد خروج از کشور وارد چابهار شده بودند.

سرهنگ محمد رضا کاظمی فرمانده انتظامی شهرستان چابهارسیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: درپی اعلام پلیس آگاهی بندر لنگه از توابع استان هرمزگان مبنی بر قتل مهندس یک شرکت توسط سه اتباع غیر مجاز و سرقت یک دستگاه خودرو پژو پارس در روز ۱۲ اسفند ماه سال جاری و متواری شدن آن‌ها به شهرستان چابهار، بلافاصله شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد متهمان که از اتباع بیگانه غیر مجاز می‌باشند پس از ارتکاب قتل از مسیر شهرهای جاسک و کنارک وارد شهرستان چابهار شده‌اند و در صدد خروج از کشور هستند.

سرهنگ کاظمی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی وسیع و همکاری خوب نیروهای بسیجی، موفق شدند مخفیگاه متهمان را شناسایی و روز گذشته در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی هر سه متهم را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی چابهار اظهار داشت: متهم ردیف اول در تحقیقات پلیسی ضمن اعتراف به قتل در اظهارات خود به پلیس گفت، مدت هفت ماه در یک کارگاه ساختمانی مشغول به کار بوده و در روز وقوع قتل جهت گرفتن دستمزد، نزد مهندس رفته که با وی درگیر شده که در این درگیری مهندس دچار سانحه شده و بر اثر برخورد با میله داربست جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی چابهار خاطر نشان کرد: این افراد بعد از این ماجرا با سرقت خودرو و کارت بانکی مقتول فرار نموده و قصد فرار از کشور را داشتند که در چنگال قانون گرفتار شدند.

 

 اخبار حواث -  باشگاه  خبرنگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------