انکار اجیر کردن آدمکش برای قتل پدر



دو دختر جوان که متهم هستند برای قتل پدر خود آدمکش اجیر کرده بودند، در جلسه دادگاه منکر قتل شدند.

به گزارش جام جم، فروردین امسال قتل مرد میانسالی در محله تهران نو به پلیس گزارش شد و در ادامه تیمی از ماموران همراه بازپرس جنایی در محل جنایت حاضر شدند. در بررسی های اولیه مشخص شد، مرد شصت ساله بر اثر اصابت ضربه های چاقو در مقابل خانه اش به قتل رسیده است.

ماموران در ادامه تحقیقات به ارتباط یکی از دختران مقتول با مردی به نام علی مشکوک شده و او را دستگیر کردند. علی در بازجویی های اولیه منکر هر جرمی شد، اما در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت: دو دختر مقتول از من خواستند تا پدرشان را به قتل برسانم. من هم موضوع را با یکی از دوستانم به نام حسین در میان گذاشتم و او همراه جوان دیگری به نام داوود مرتکب قتل شدند.با این اعترافات، دختران مقتول و دو متهم دیگر پرونده دستگیر شدند.

صبح دیروز متهمان در شعبه 74 دادگاه کیفری و به ریاست قاضی عبداللهی و با حضور چهار قاضی مستشار پای میز محاکمه قرار گرفتند. در ابتدای جلسه دادگاه نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست گفت: در این پرونده حسین متهم به مباشرت در قتل و جرح عمدی است. دو دختر مقتول هم متهم به معاونت در قتل هستند. داوود هم متهم به شروع به قتل و علی متهم به جرح عمدی است که برای تمام متهمان تقاضای مجازات قانونی دارم.

در ادامه جلسه دادگاه دختران مقتول برای قاتل درخواست قصاص کردند.

حسین – متهم ردیف اول- پس از قرار گرفتن در جایگاه با قبول اتهامش گفت: علی مدعی بود که مقتول معتاد است و دخترانش را اذیت می کند. او آن قدر از مقتول بد گفت که قبول کردیم او را به قتل برسانیم. 200 هزار تومان از علی گرفته و با آن دستکش، چاقو و کلاه خریدیم. شب حادثه علی ما را به محل جنایت برد. وقتی مرد میانسال مقابل در آمد، ابتدا داوود با چاقو ضربه ای به او زد. مقتول به سمت من آمد که با چاقویی که در دست داشتم سه ضربه به او زدم.

سپس داوود در جایگاه قرار گرفت و گفت: ما فریب حرف های علی را خوردیم و من در قتل نقشی نداشتم.

دو دختر مقتول هم منکر اتهام خود شده و ادعا کردند اختلاف هایی با پدرشان داشتند، اما این اختلافات در حدی نبوده که بخواهند برای قتل پدرشان آدمکش اجیر کنند.

علی هم در دفاع از خود گفت: من اعترافات قبلی خود را قبول ندارم و دویست هزار تومان از دختر مقتول گرفتم و به عنوان دستمزد به حسین و داوود دادم.


   اخبار حوادث  - جام  جم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------