نقشه فیسبوکی دختر جوان برای انتقام از خواستگار خواهر



دختر جوان زمانیکه دید خواستگار خواهرش مراسم ازدواج را بهم زد نقشه انتقام جویی خونین را اجرا کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، چندی پیش پسر جوانی با مراجعه به پلیس در شکایتی به ماموران گفت: در فیس‌بوک با دختری به نام "پریسا" آشنا شدم، آشنایی ما با چت کردن شروع شد و مدتی بعد بالاخره او از من خواست همدیگر را ببینیم. وقتی سر قرار حاضر شدم "پریسا" آمد و وقتی می‌خواست سوار ماشین من شود یک دفعه ۲ جوان به سمت ما آمدند و مدعی شدند که از دوستان برادر "پریسا" هستند.

شاکی ادامه داد:آن‌ها به بهانه اینکه برای "پریسا" مزاحمت ایجاد کرده‌ام مرا کتک زدند و به ماشینم هم آسیب زدند، همان لحظه هم پریسا پا به فرار گذاشت و دو پسر جوان هم سوار موتور شدند و فرار کردند، حالا هم مطمئنم که که کار "پریسا" بوده است، چون بعد از آن دیگر جواب تماس‌هایم را نداد.

با اعلام این شکایت موضوع در دستور کار قرار گرفت و پرونده در دادسرای ناحیه ۵ تهران تحت بررسی قرار گرفت و "پریسا" بلافاصله دستگیر شد.

"پریسا"در بازجویی‌ها به ماموران گفت: خواهرم یک خواستگار داشت و آن‌ها قرار بود با هم ازدواج کنند اما او یک دفعه زیر قولش زد و خواهرم را ترک کرد. در آن زمان من تازه درسم را تمام کرده و از شهرستان به تهران آمده بودم. اشک‌های خواهرم مرا عذاب می‌داد و از همه بد‌تر اینکه "محسن" بی‌دلیل تصمیم به جدایی گرفته بود. به همین خاطر تصمیم به انتقام از "محسن" گرفتم.

متهم ادامه داد:من با ساختن یک صفحه در فیس بوک با "محسن" آشنا شدم، بیشتر وقت‌ها با او چت می‌کردم تا اینکه تصمیم گرفتم با او قرار بگذارم، روز قرار ۲ نفر را اجیر کردم "محسن" را حسابی کتک بزنند.

با اعترافات این زن، ۲ جوان اجیر شده نیز دستگیر شدند و تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد. ‎


 اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------