آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

زن جوان قربانی همسایه طمعکار شد



دزدان نقابدار که با ورود به خانه زنی در گرگان، او را با ضربه‌های چاقو تا یک قدمی مرگ برده بودند، در جریان تحقیقات پلیسی دستگیر شدند.

به گزارش جام جم، چند روز پیش با صدای کمک خواهی یک زن در شهرکی اطراف شهرستان گرگان، همسایه ها متوجه ماجرا شده و پس از رساندن خود به خانه مورد نظر، با پیکر غرق در خون زن جوان روبه رو شدند. زن مجروح به بیمارستان منتقل شد و تیمی از ماموران تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند. همزمان با شروع تحقیقات، شوهر این زن با حضور در پلیس آگاهی با طرح شکایتی اعلام کرد خانه اش مورد سرقت قرار گرفته و هر چه پول، طلا و اموال قیمتی در خانه داشته اند به سرقت رفته است.

با بهبود حال این زن، ماموران به تحقیق از او پرداختند که اظهار کرد: سه مرد نقابدار که دو نفر از آنها قمه و دیگری سلاح شکاری به دست داشتند به من حمله کردند. خواستم فرار کنم که آنها مرا هدف ضربات قمه قرار دادند، بعد هم پول و طلاهایی را که در خانه داشتم سرقت کرده و گریختند. صدای یکی از سارقان شبیه همسایه سابقمان، وحید بود.

ماموران با به دست آمدن این سرنخ، جستجو برای دستگیری وحید و دو همدست فراری اش را آغاز و آنها را در دو عملیات جداگانه دستگیر کردند.

وحید در جریان تحقیقات گفت: مدتی همسایه شاکی بودم و می دانستم زن جوان اغلب مواقع در خانه تنهاست، به همین دلیل نقشه سرقت را طراحی کردم و برای این که زن صاحبخانه سر و صدا نکند او را با قمه مجروح کردم.

متهمان با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

 

 اخبار حوادث  - جام جم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------