مرگ زن 34 ساله در هاله‌ای از ابهام/ شوهر مریم: ترسیدم، جسد همسرم را دفن کردم + عکس



تحقیقات از مردی که مدعی شده مرتکب قتل همسرش نشده و فقط جسدش را در مناطق اطراف فیروزکوه دفن کرده است،‌ ادامه دارد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، در مورخه 14/08/1393 خانمی با مراجعه به کلانتری 126 تهرانپارس به مأموران اعلام کرد که مدت چهار ماه است که از دخترش بنام "مریم" (34 ساله) هیچ اطلاعی ندارد .

پرونده در پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ :
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "فقدان افراد" و به دستور شعبه اول دادیاری دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

اظهارات مادر فقدانی :
مادر فقدانی پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "دختر اینجانب مدت دو سال است که به عقد فردی بنام سجاد در آمده اما به علت پاره ای از مشکلات ، به مدت 4 ماه است که از ایشان هیچگونه خبری ندارم و این در حالی است که همسر دخترم ( دامادم ) نیز هیچگونه همکاری با بنده ندارد " .

 

اخبار,اخبارحوادث, جنایت

همسر فقدانی : خبری از مریم ندارم
در اولین مرحله ، کارآگاهان به تحقیق از همسر فقدانی بنام سجاد ( متولد 1366 ) پرداخته و او در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " حدود دو سال پیش با مریم عقد کرده اما بواسطه برخی مشکلات ، نهایتا در مورخه 16/03/1393 و به صورت توافقی ، با مراجعه به دفترخانه شماره *** در منطقه کیانشهر از یکدیگر متارکه کردیم و پس از آن هیچ اطلاعی از وی ندارم " . 

بی اطلاعی خانواده فقدانی از موضوع طلاق : 
کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که فقدانی به خاطر برخی مشکلات خانوادگی و پس از فوت پدر و ازدواج مجدد مادرش ، از همان دوران تمایل داشته تا به تنهایی زندگی کند تا نهایتا ازدواج می نماید اما برابر ادعای سجاد در مورخه 16/03/1393 از یکدیگر متارکه کرده و این اتفاق در حالی صورت گرفته بود که بواسطه عدم ارتباط فقدانی با خانواده اش ، آنها نیز از این موضوع اظهار بی اطلاعی داشتند .

سجاد : از همسرم طلب داشتم
در ادامه تحقیقات اموال فقدانی شامل یک دستگاه خودرو 206 و یک ویلادر شهرستان فریدون کنار است شناسایی و مشخص شد که خودرو 206 در اختیار سجاد قرار داشته و خانه ویلایی نیز توسط همین شخص (سجاد ) و با در اختیار داشتن وکالت تام الاختیار از فقدانی فروخته شده بود .

تحقیقات در خصوص تصرف اموال فقدانی از سجاد آغاز شد و او در اظهاراتش عنوان کرد : " مریم مبلغ 130 میلیون تومان به بنده بدهکار بود و به همین دلیل ، خودرو 206 و ویلای فریدونکنار را خودشان به بنده تحویل دادند " .

دستگیری سجاد :
کارآگاهان جهت بررسی صحت اظهارات سجاد در خصوص متارکه او از هسمرش ، به دفترخانه اعلام شده از سوی وی مراجعه و مشخص می شود که اصولا چنین دفترخانه ای در منطقه کیانشهر وجود ندارد ! و سجاد نیز بر خلاف ادعای خود مبنی بر متارکه قادر به ارائه هیچگونه مدارک قانونی در خصوص طلاق نبود ؛ ضمن آنکه دفترخانه شماره *** در منطقه مشیریه شناسایی و در بررسی های بعمل آمده در این دفترخانه مشخص می شود که هیچگونه طلاقی بنام فقدانی و همسرش در آنجا ثبت نشده است .

با توجه به دلایل بدست آمده و مشخص شدن کذب بودن تمامی اظهارات همسر فقدانی و از سوی دیگر انتقال و فروش تمامی اموال فقدانی از سوی سجاد ، برابر هماهنگی‌های بعمل آمده با مقام قضایی سجاد در ساعت 14:00 مورخه 12/11/1393 در منطقه تهرانپارس – میدان– خیابان 196 شرقی دستگیر و جهت تحقیقات به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل می شود .  


ادامه تحقیقات در اداره یازدهم پلیس آگاهی :
با توجه به دلایل و قرائن بدست آمده و احتمال وقوع جنایت در این پرونده، سجاد در مورخه 18/12/1393 در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت .

کشف جسد در منطقه فیروزکوه :
هنوز چند ساعتی از انتقال سجاد به اداره یازدهم نگذشته بود که در همان تاریخ 18/12/1393 ، در اظهاراتی جدید عنوان داشت : " در مورخه 03/03/1393 از مغازه به خانه آمده و دیدم که مریم در خانه افتاده است ؛ از وحشت ، در ساعت 23:00 منتظر مانده و پس از آن جسد مریم را سوار ماشین و در روستایی در نزدیکی فیروزکوه خاک کردم " .

سجاد در پاسخ به این سؤال که "چرا همسرتان را به بیمارستان نبردید ؟"  تنها یک کلمه گفت : "ترسیدم" .

با توجه به اظهارات جدید سجاد در خصوص انتقال جسد فقدانی به روستایی در شهرستان فیروزکوه ، کارآگاهان اداره یازدهم به این روستا مراجعه و با راهنمایی همسر فقدانی ، در ساعت 23:00 مورخه 18/12/1393 بقایای یک جسد در عمق 3 متری زمین کشف ، جهت مشخص شدن هویت و دیگر اقدامات قانونی به پزشکی قانونی منتقل شد .

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ،  با اعلام این خبر گفت : " با توجه به کشف بقایای جسد و احتمال وقوع جنایت ، حسب دستور مقام محترم قضایی متهم با قرار بازداشت موقت در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت " . 


 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------