نامه‌ای برای قتل مادر



مرد معتادی که مادرش را در شهرستان کرج به قتل رسانده و گریخته بود زمانی که در کمپ نگهداری افراد معتاد در اسلامشهر پنهان شده بود، دستگیر شد.

 به گزارش جام جم، هفته گذشته مرد کرجی زمانی که با تلفن خانه مادرش در منطقه کیانمهر کرج تماس گرفت و پاسخی نشنید به خانه وی رفت و با کلید یدکی که داشت وارد آنجا شد. هنگام جستجو در اتاق ها با جسد مادرش روبه رو شد. دستنوشته ای کنار جسد قرار داشت که نشان می داد عامل جنایت برادر چهل ساله اش به نام شاهین است. با تلفن همراه او تماس گرفت اما خاموش بود.

او موضوع قتل را مخفی کرد و مدعی شد مادرش به مرگ طبیعی جان باخته و جسد زن سالخورده را دفن کرد. مرد جوان جستجو برای یافتن برادرش را آغاز و شکایتی را در این زمینه در پلیس آگاهی مطرح کرد ماموران او را در یک مرکز نگهداری معتادان در اسلامشهر شناسایی کردند و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

دیروز شاهین به شعبه هفتم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و در حالی که تصور می کرد راز قتل فاش شده، به قاضی سعید احمد گفت: زمانی که پدرم فوت کرد، مادرم اموال او را به نام خود منتقل کرد و بعد به هر کدام از بچه هایش مقداری از اموال را داد اما چون من معتاد بودم شرط گذاشت اگر ترک کنم ارثیه مرا هم می دهد که من اعتیادم را ترک نکردم و او از دادن سهم من خودداری کرد.

وی ادامه داد: روز حادثه من و مادرم تنها بودیم که با هم دعوا کردیم. عصبانی شدم او را به کناری انداختم و بعد با دستانم خفه اش کردم. می خواستم جسد او را آتش بزنم که ترسیدم و فقط جسد را به داخل اتاقش انداختم. در همان جا نامه ای برای اعضای خانواده ام نوشتم و ماجرای کشتن مادرمان را شرح دادم.روز گذشته برای متهم قرار قانونی صادر شد اما با توجه به این که جنایت رخ داده در شهرستان کرج بود، پرونده متهم با قرار عدم صلاحیت رسیدگی به دادسرای امور جنایی این شهر فرستاده شد.


  اخبار حواث  -  جام  جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------