آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

خلافکار شب رو پایتخت دستگیر شد



مردی که از رفتگران شهرداری تهران زورگیری می‌کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ در پی بروز چندین فقره زورگیری از رفتگران شهرداری شهر تهران در نیمه های شب در محدوده شرق تهران پرونده‌ای در این رابطه در کلانتری 159 بی‌سیم تشکیل و به صورت ویزه در دستور کار قرار گرفت .

بلافاصله تیمی از ماموران تخصصی این یگان رسیدگی به پرونده را آغاز کردند و تحقیقات خود را  جهت شناسایی عامل و یا عاملان این زورگیری های اخیر از سر گرفتند.

تحقیقات ادامه یافت تا اینکه ساعت 2 و 45 دقیقه بامداد 11 اسفند ماه عوامل گشت انتظامی این یگان در حین گشت زنی در خیابان  17 شهریور مشاهده کردن دو نفر در حال درگیری می‌باشند که فرد شاکی به هویت "حبیب" کارگر شهرداری که در حال جارو کردن حاشیه خیابان بود درحالیکه سراسیمه و پریشان به نظر می رسید خود را به ماموران رساند و اظهار داشت:درحال جارو کردن خیابان بودم که فردی از پشت سر به من نزدیک شد و در حالیکه یک قبضه چاقو در دست داشت مرا تهدید و قصد زورگیری پول نقد و  موبایلم را از من داشت.

به دنبال اظهارات شاکی، ماموران بلافاصله اقدام به دستگیری متهم کرده و در بازرسی از وی که "اردشیر" 22ساله نام داشت یک قبضه چاقوی سلاخی کشف کردند.

در ادامه ماموران، متهم را به همراه شاکی تحت الحفظ به کلانتری منتقل کردند و او را تحت بازجویی های فنی قرار دادند که در خلال بازجویی‌های پلیسی مشخص شد وی همان سارق تحت تعقیب پلیسی است که شبانه و در نیمه‌های شب اقدام به زورگیری وجوه نقد و تلفن همراه رفتگران شهرداری می کند.

سرگرد محمدحسین  امینی رییس کلانتری 159 بی سیم درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت؛ در این رابطه پرونده متهم پس از تحقیقات مقدماتی جهت کشف سایر جرایمش و شناسایی سایر مالباختگان و دستگیری همدستان احتمالی متهم در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------