کشف یک تن گوشت فاسد از رستوران‌های آستارا



مدیر شبکه دامپزشکی آستارا از کشف یک تن فرآورده‌های خام دامی فاسد و غیربهداشتی از رستوران‌های سطح شهرستان خبر داد.

بهرام پورضرب در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این میزان گوشت فاسد و غیر بهداشتی طی بازرسی گشت‌های مشترک با حضور بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات، شبکه بهداشت و درمان، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، فرمانداری، نیروی انتظامی و شبکه دامپزشکی، کشف و ضبط گردید.
 
وی ادامه داد: در این کشف، مقادیر قابل توجهی گوشت ماهی سفید، ماهی قزل آلا و انواع ماهیان گرمابی از قبیل کپور، مرغ‌های گوشتی تاریخ مصرف گذشته، مرغ‌های تخم گذار صنعتی که به صورت غیربهداشتی پرکنی شده‌اند و به جای مرغ محلی در رستوران‌های داخل شهر و بین راهی عرضه می‌شد، جمع‌آوری شده‌اند.
 
پورضرب با بیان اینکه از یکم اسفند سالجاری، اجرای طرح تشدید و کنترل نظارت بهداشتی ویژه نوروز 1394 آغاز شده است، توضیح داد: از زمان اجرای طرح تاکنون یک تن از این فرآورده‌ها از 15 متخلف از رستوران‌ها و واحدهای پذیرایی بین راهی، شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.
 
وی با اشاره به اینکه کشتار و عرضه کلیه فرآورده‌های گوشتی باید با نظارت شبکه دامپزشکی و توسط واحدهای ذیصلاح صورت گیرد، تأکید کرد: فرآورده‌های گوشتی کشف شده جهت معدوم شدن به محل دفن زباله شهرستان منتقل شدند.

 

 اخبار حوادث  - ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------