آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

سارق حرفه‌ای توسط مردم دستگیر شد



سارق حرفه‌ای در جریان آخرین دزدی خود، تعادل موتورسیکلتش را از دست داد و از سوی عابران دستگیر شد.

به گزارش جام جم، ظهر روز پنجم بهمن امسال، سارقان به مردی که در حال صحبت کردن با تلفن همراهش بود، نزدیک شده و در یک لحظه گوشی او را سرقت کردند. راکب موتورسیکلت پس از طی مسافتی نتوانست آن را کنترل کند و به زمین افتاد.

مالباخته و عابران با مشاهده این صحنه به سوی سارقان رفته و یکی از آنها را دستگیر کردند. با اعلام موضوع به پلیس، ماموران کلانتری بهارستان خود را به محل مورد نظر رسانده و متهم را برای تحقیقات به کلانتری منتقل کردند.

شاکی که از ناحیه دست راست و پیشانی با ضربه قمه مجروح شده بود، در جریان تحقیقات گفت: در حال مکالمه با گوشی تلفن همراه بودم که ناگهان دو موتورسوار اقدام به قاپیدن گوشی تلفن همراهم کردند. به محض سرقت و چند متر جلوتر، موتورسیکلت از حالت تعادل خارج شد و سرنشینان آن به زمین خوردند. مردم به کمک من آمده و توانستیم یکی از آنها را دستگیر کنیم. سارقی که دستگیر شده است، قصد داشت با تهدید قمه از محل فرار کند و حتی مرا از ناحیه دست راست و پیشانی با چند ضربه مجروح کرد، اما با وجود این، مردم او را دستگیر کردند.

متهم به نام یونس بیست ساله که چاره ای جز اعتراف نداشت، به ده ها فقره کیف قاپی و موبایل قاپی در محدوده خیابان جمهوری، بهارستان و بازار تهران اعتراف کرد. در بررسی سوابق وی مشخص شد که او در اردیبهشت سال گذشته هنگام تردد با موتورسیکلت با یک عابر پیاده تصادف کرده و باعث فوت وی شده است.

تحقیقات از متهم در پایگاه هفتم پلیس آگاهی ادامه دارد و افرادی که به این شیوه از آنها سرقت شده برای طرح شکایت می توانند به پلیس آگاهی مراجعه کنند. تجسس های پلیسی برای دستگیری متهم فراری ادامه دارد.


  اخبار حوادث  -  جام  جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------