پایان زورگیری های خشن 2 مرد خطرناک در آبادان



دو زورگیر خشن که در خیابان‌های آبادان وحشت‌آفرینی می‌کردند در عملیات ویژه یگان امداد دستگیر شدند.

مأموران پلیس برای برخورد با زورگیری‌های سریالی عملیات ویژه‌ای را آغاز کردند و پی بردند که دو جوان موتورسوار در مناطق مختلف شهر با شمشیر و قمه به طعمه‌هایشان حمله می‌کنند و پس از زخمی کردن آنها کیف پول و گوشی آنها را به سرقت می‌برند. تجسس‌ها برای دستگیری این دو دزد ادامه داشت که مأموران به سراغ دوربین‌های مداربسته سطح شهرستان رفتند و با بازبینی فیلم‌های دوربین‌ها موفق به شناسایی زورگیران خشن شدند. این دزدان دوست قدیمی و سابقه‌دار بودند که حدود یک‌سال است از زندان آزادشده بودند. با شناسایی علی معروف به علی گردو 29 ساله و میثم معروف به میثم پشه 32 ساله مأموران در چند تیم عملیاتی برای دستگیری این متهمان دست به‌کار شدند و زمانی که علی و میثم در منطقه بیرون شهر «سلچ» آبادان قصد زدن بنزین به موتورشان را داشتند توسط مأموران یگان امداد آبادان بازداشت شدند.
علی و میثم که از شروران سابقه‌دار هستند در گفت‌وگو با شوک گفتند: 20 سال است که با یکدیگر رفیقیم و از کودکی با هم دست به خلاف می‌زدیم و چندبار به دلیل جرایم مختلف روانه زندان شدیم اما درون زندان از حرفه‌ای‌ها چیزهای جدیدتر یاد می‌گرفتیم. بنابر این گزارش این دو مجرم تاکنون به 18 فقره سرقت و زورگیری اعتراف کرده‌اند. این دو مجرم خطرناک در حال حاضر در اختیار پلیس آگاهی آبادان قرار گرفته‌اند که تحقیقات بیشتری روی بزهکاری آنها صورت بگیرید.

سرهنگ حسین کهیایی فرمانده انتظامی آبادان ضمن تأکید این خبر به شوک گفت: 95 درصد از سرقت‌ها و زورگیری‌های شهرستان تاکنون کشف شده و وقوع جرایم خشن در آبادان نزدیک به صفر است.

  اخبار حوادث  - ایران
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------