آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

آزادی از زندان برای پهن کردن تله‌های اینترنتی



اخبار,اخبارحوادث ,کلاهبرداری اینترنتی

یک زندانی قدیمی وقتی آزاد شد این بار راه آسان کلاهبرداری اینترنتی را انتخاب کرد. این مرد با دروغ‌بافی دختران جوان را فریب داده و توانسته در شهرهای مختلف به شکارهای میلیونی دست بزند.

دوم اسفندماه سال گذشته دختر جوانی با مراجعه به پلیس از ماجرای گرفتار شدن در دام مرد فریبکاری پرده برداشت. این دختر جوان گفت: چندی پیش در یکی از شبکه‌های اجتماعی با پسر جوانی آشنا شدم که وی با چرب‌زبانی‌هایش توانست اعتماد مرا جلب کند.


وی افزود: نمی‌دانم «شهرام» از کجا اطلاع پیداکرده بود که می‌خواهم در آزمون کانون وکلا شرکت کنم و به همین خاطر ادعا کرد می‌تواند سؤالات آزمون را به دستم برساند. دختر جوان ادامه داد: وسوسه شدم و خواستم این کار را برایم انجام دهد، پس از مدتی شهرام خواست 8 میلیون تومان به حسابش واریز کنم تا سؤالات را به دستم برساند به همین خاطر من که می‌خواستم در این آزمون نمره بالایی به دست بیاورم پول را به حساب شهرام ریختم و از همان روز به بعد وی گم‌وگور شد و دیگر تماسی با من نگرفت.


با این ادعاها مأموران با توجه به مشخصات ظاهری‌ای که دختر جوان از مرد فریبکار داده بود احتمال دادند شهرام همان کلاهبردار قدیمی است که این بار در فضای مجازی به فریب طعمه‌هایش دست می‌زند.


مأموران در این شاخه از تحقیقات عکس شــــهرام را پیش روی دختر جوان قرار دادند و وی ادعا کرد که این عکس همان مرد فریبکار است.


کارآگاهان که کلاهبردار اینترنی را ردیابی کرده بودند در تحقیقات پلیسی پی بردند شهرام خردادماه سال 92 با سپردن وثیقه از زندان آزاد شده و دوباره پای در دنیای تبهکاران گذاشته است.


تجسس‌های پلیسی برای دستگیری شهرام ادامه داشت اما کارآگاهان در همه مسیرها به در بسته خوردند و این در حالی بود که طعمه‌های دیگری در شهرهای مختلف در دام‌های مجازی شهرام می‌افتادند و همگی فریب داستان‌های دروغینش را می‌خوردند.


بنابر این گزارش، دادیار مرشدلو از شعبه 4 دادسرای ناحیه 34 تهران با توجه به بن‌بست تحقیقاتی با تقاضای چاپ عکس شهرام خواست کسانی که اطلاعاتی از مخفیگاه وی دارند به شعبه 4 دادیاری دادسرای ناحیه 34 یا اداره 14 پلیس آگاهی تهران اطلاع دهند.


اخبار  حوادث  - ایران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------