سرنخی برای رازگشایی از یک قتل



معمای پیچیده قتل یک پسرجوان در تهران با سرنخ تازه‌ای وارد مرحله‌ای حساس شد.

 اوایل آذرماه سال گذشته مأموران کلانتری نعمت‌آباد هنگام گشتزنی با جسد مرد ناشناسی که داخل سطل‌زباله شهرداری بود روبه‌رو شدند. وقتی بازپرس جمشیدی در جریان این جنایت مرموز قرار گرفت دستور داد تیمی از کارآگاهان اداره ویژه قتل پلیس آگاهی با شناسایی جسد پرده از سرنوشت وی بردارند. تجسس‌ها نشان داد جسد متعلق به جوان 30 ساله‌ای به نام علیرضا است که چند روز پیش از خانه‌شان خارج شده و دیگر بازنگشته است و خانواده‌اش گم‌شدن وی را به پلیس اطلاع داده‌اند.

 

بدین ترتیب پلیس جنایی تحقیقات خود را برای ردیابی و دستگیری عامل جنایت متمرکز کرد و پی برد قربانی در آذرماه با تلفن همراه پسر جوانی به نام کامران به برادرش زنگ زده است. کامران تحت تعقیب گرفته شد و پس از بازداشت در بازجویی‌ها گفت: اوایل آذرماه سال گذشته بود که من برای فروش خودرو به پارکینگ عبدل‌آباد رفتم و آنجا با علیرضا آشنا شدم.

 

همان‌جا از من تلفن همراهم را گرفت و به برادرش زنگ زد سپس خواست دربست وی را به مهرآباد ببرم که سوارش کردم و او را به آنجا رساندم بعد از آن دیگر از وی خبری ندارم. وی افزود: باور کنید من قاتل نیستم و از قتل هیچ خبری ندارم.  بنابر این گزارش این پسر پس از اعتراف با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد تا زوایای پنهان پرونده آشکار شود.

 

 اخبار حوادث - ایران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------