اقدام بی‌شرمانه خواستگار ناکام با دختر مورد علاقه‌اش



مردی جوان که پس از شنیدن جواب رد از خانواده دختر مورد علاقه اش ، اقدام به انتشارتصاویر خصوصی و خانوادگی وی در فضای مجازی کرده بود ، توسط پلیس فتای شهرستان سقز استان کردستان دستگیر شد .

اقدام بی‌شرمانه خواستگار ناکام با دختر مورد علاقه‌اشبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، فرمانده انتظامی شهرستان سقز در تشریح این خبر بیان داشت : در پی ارجاع یک فقره پرونده به پلیس فتای شهرستان سقز با موضوع هتک حیثیت و نشر اکاذیب در فضای مجازی ، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران آن پلیس قرار گرفت .

سرهنگ "جمال سلمانی" افزود : در تحقیقات انجام شده از شاکی پرونده مشخص شد ، اخیرا فردی ناشناس با ایجاد صفحه ای در یکی از شبکه های اجتماعی ، عکس های دختر و سایر اعضای خانواده وی را در فضای مجازی منتشر نموده است .

وی ادامه داد : با توجه به حساسیت های موجود ، بدون فوت وقت پیگیری پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت و با انجام اقدامات فنی و تخصصی ، عامل انتشار دهنده این تصاویر در شهرستان سقز شناسایی و دستگیر شد .

فرمانده انتظامی سقز اضافه کرد : متهم که مردی جوان است ، در جریان تحقیقات فاش کرد به دختر خانواده شاکی علاقمند بوده و از وی خواستگاری کرده است ، اما با توجه به مخالفت خانواده او ، برای گرفتن انتقام و همچنین تحت فشار قرار دادن خانواده مذکور ، اقدام به انتشار تصاویر خصوصی اعضای خانواده کرده است .

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد : در پایان تحقیقات با تکمیل پرونده ، متهم با دستور مقام قضایی و به اتهام هتک حیثیت و انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی روانه زندان شد .


 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------