3 داستان متفاوت تپانچه شاه‌کش خانواده مرموز



 تپانچه شاه‌کش یک تبهکار، همسر و دختر جوانش را به دردسر انداخت. پلیس که توانسته بود با اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه یک مأمور قلابی را شناسایی کند وی و اعضای خانواده‌اش را بازداشت کرد.

از چندی پیش مأموران پلیس آگاهی تهران در جریان زورگیری‌های مسلحانه یک مأمورنما در سطح تهران قرار گرفتند و عجیب اینکه برخی از رانندگان خودروها و طعمه‌های این مرد مسلح وقتی بازجویی می‌شدند همگی ادعا داشتند وی یک تپانچه کوچک همراه داشته است.


کارآگاهان با دستور قضایی به اقدامات گسترده‌ای دست زدند و با چهره‌زنی و به دست آوردن ردپا‌هایی از مرد مسلح خانه‌اش را در منطقه‌ای در جنوب تهران پیدا کردند و آنجا را تحت نظر قرار دادند.


ساعت 6 صبح دیروز -یکشنبه 24 اسفندماه- مأموران با اطمینان از حضور یک پلیس قلابی در خانه‌اش در نفوذی غافلگیرانه به خانه، وی را بازداشت کردند.


در این صحنه کارآگاهان همزمان به بازرسی از خانه دزد مسلح پرداختند تا اثری از تپانچه وی به دست آورند و وقتی ناامید شدند در کیف همسر این تبهکار با یک شاه‌کش مواجه شدند.


زن و شوهر و دختر جوانش به اتهام همکاری در سرقت‌های مسلحانه بازداشت شدند، این سه عضو خانواده در مصاحبه خبرنگار شوک هر کدام داستان‌های متفاوتی را در زمینه تپانچه شاه‌کش بیان کردند و هر سه اصرار بر بی‌گناهی داشتند.


مادر خانواده که 50 ساله است ادعا می‌کند بی‌گناه بوده و در حالی که تپانچه شاه‌کش از داخل کیف این زن پیدا شده می‌گوید تپانچه متعلق به دخترش است.


وی افزود: نمی‌دانم شوهرم چه خلافی کرده اما می‌دانم تپانچه را دخترم داخل کیفم گذاشته است.


دختر 25 ساله خانواده نیز گفت: تپانچه را وقتی در پارک چمران بودم پیدا کردم و چون نمی‌خواستم کسی از این ماجرا باخبر شود داخل کیف‌دستی مادرم گذاشتم و اصلاً فکر نمی‌کردم پلیس به خانه‌مان بیاید.


این ادعاها در حالی بود که پدر این خانواده در حالی که هنوز شلوار پلنگی نظامی به تن داشت و تحقیقات نشان می‌داد با تپانچه به سراغ طعمه‌هایش رفته و با نقش‌پردازی از آنان اقدام به اخاذی مسلحانه کرده است، ادعای دیگری کرد.


«یدالله» 60 ساله گفت: دوران جوانی‌ام دزدی، جیب‌بری و کف‌زنی می‌کردم اما دیگر دست از خلاف برداشته و توبه کرده‌ام.


وی افزود: ساعت 6 صبح بود که مأموران به خانه‌ام آمدند و دستگیرم کردند و لباس‌های نظامی را به این خاطر تن کردم که علاقه‌مند به لباس مأموران هستم و همیشه می‌پوشم.


وی در ادامه ادعایش گفت: تپانچه همیشه همراه دخترم است، چون دشمنان زیادی داریم و برای حفظ جان و امنیت زندگی‌مان اسلحه همیشه در خانه است.

 

 اخبار حوادث  - ایران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------