آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

مادر، قربانی اختلاف 2 برادر شد



مرد جوان که برای انتقامگیری از برادرش به سمت در خانه آنها شلیک کرده بود، ناخواسته مرگ مادرش را رقم زد.

به گزارش جام جم، دو روز پیش صدای شلیک گلوله، سکوت یکی از محله های امیرکلای شهرستان بابل را شکست. اهالی پس از خروج از خانه، پسر همسایه شان به نام قاسم را دیدند که سلاح شکاری به دست دارد و به سمت در ورودی خانه برادرش به نام «امیر» شلیک می کند و از او می خواهد از خانه خارج شود. اهالی به سمت او حمله کردند تا وی را خلع سلاح کنند، اما تلاش آنها بی نتیجه بود و «قاسم» با یکدستگاه خودرو گریخت.

یکی از اهالی خود را به خانه مورد نظر رساند و پس از ورود با پیکر غرق در خون زن میانسالی روبه رو شد. زن مجروح به بیمارستان منتقل شد، اما بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد.

کارآگاهان سپس به تحقیق در این زمینه پرداخته و متوجه شدند، زن میانسال با شلیک گلوله از سوی پسرش به نام «قاسم» کشته شده است.

مرد جوان در ادامه دستگیر شد و گفت: من با برادر کوچک ترم، امیر اختلاف هایی داشتم.

روز حادثه برای ترساندن او، سلاح شکاری به دست گرفتم و به مقابل خانه اش رفتم. چند بار او را صدا زدم، اما پاسخی نداد. گمان کردم او ترسیده و قصد خارج شدن از خانه را ندارد بنابراین با سلاحم به در ورودی خانه برادرم شلیک کردم، غافل از این که مادرم پشت در ایستاده است. زمانی که صدای ناله مادرم را از پشت در شنیدم، تازه فهمیدم اشتباهی او را هدف قرار داده ام. دستپاچه شده و نمی دانستم چه کار کنم. ترسیدم و قصد فرار داشتم که همسایه ها سر رسیدند. آنها را تهدید کردم و پس از فرار سلاح را در خیابان انداختم.

وی ادامه داد: ساعاتی پس از حادثه از طریق یکی از دوستانم شنیدم که مادرم در بیمارستان فوت کرده است. باورم نمی شد که با دستان خودم جان مادرم را گرفتم.

سرهنگ علی فقیه عبداللهی، فرمانده انتظامی شهرستان بابل در این باره به جام جم گفت: با اعتراف متهم، او روانه بازداشتگاه پلیس شد. تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد تا با پایان یافتن تحقیقات، عامل جنایت صحنه حادثه را بازسازی کند.

 

 اخبار حوادث  -  جام جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------