آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

خفت‌گیری‌های زوج موتورسوار در خیابان‌های شرق پایتخت



زوج خلافکاری که با سوار شدن بر یک دستگاه موتورسیکلت تندرو اقدام به زورگیری از مردم می‌کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ در پی بروز چندین فقره زورگیری خشن در سطح شرق پایتخت که باعث نارضایتی چند از تن از شهروندان ساکن در محله غیاثی تهران شده بود، پرونده ای در این رابطه در کلانتری ۱۱۴غیاثی تشکیل و تیمی از ماموران تخصصی این کلانتری رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

ماموران در اولین گام از رسیدگی به موضوع ضمن دعوت از شکات و مالباختگان و با نمایش دادن آلبوم متهمان به دنبال شناسایی تبهکاران بودند که در ادامه شکات یکی از سارقان زورگیر سابقه دار به نام "سلیمان" را شناسایی کردند.

در تحقیقات صورت گرفته ماموران دریافتند متهم از سارقان زورگیری است که به اتفاق همسرش به نام "منیژه" درحالیکه سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت تندرو هستند با پرسه زنی در سطح خیابان‌های شرق پایتخت اقدام به زورگیری و خفت گیری از شهروندان می‌کنند.

به دنبال این موضوع نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و دستور بازداشت متهمان صادر شد و در همین راستا محل‌های تردد متهمان تحت نظر و کمین نامحسوس قرار گرفت و عملیات همه جانبه ماموران برای دستگیر متهمان آغاز شد.

تحقیقات ادامه یافت تا اینکه ساعت ۱۵و ۸ دقیقه ۱۳اسفندماه ماموران، متهمان را هنگام پرسه زنی در خیابان "امیرسلیمانی" مشاهده کردند و در یک اقدام منسجم و هماهنگ موفق شدند این زوج سارق زورگیر را شناسایی، دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ احمد فتوحی رییس کلانتری ۱۱۴غیاثی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: متهمان پس از انتقال به کلانتری در مواجه حضوری با شکات مورد شناسایی قرار گرفتند که متهمان پس از اقرار به جرم زورگیری به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارجاع شدند.


 اخبار  حوادث  -  باشگاه خبرنگاران

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------