آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

نقشه زوج جوان برای سرقت از رانندگان



 زوج معتاد که در پوشش مسافر دربستی از رانندگان سرقت می‌کردند، در دام ماموران پلیس گرفتار شدند.

به گزارش جام جم، بیست و چهارم اسفند امسال مردی با حضور در کلانتری 154 چیتگر از زن و مردی به اتهام سرقت خودروی پرایدش و سوءقصد شکایت کرد و گفت: یک ساعت پیش در حال بازگشت به تهران بودم که در محمدشهر کرج زن و مرد جوانی را به صورت دربستی سوار خودروی خود کردم. نزدیک منطقه وردآورد، مرد مسافر از من خواست در حاشیه جاده توقف کنم. به او اعتراض کرده و با مرد مسافر درگیر شدم. در همین موقع زنش که در صندلی عقب نشسته بود طنابی را به دور گردنم انداخت و محکم کشید.

وی ادامه داد: سارقان وقتی نیمه جان شدم، دست و پای مرا با طناب بستند و با سرقت پول و خودرویم، مرا در حاشیه جاده رها کرده و گریختند.

با شکایت این مرد، زن و مرد جوان تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و ماموران برای دستگیری آنها اطراف محل حادثه را جستجو کرده و مشخصات خودروی سرقتی در اختیار گشت های انتظامی قرار گرفت. در ادامه تجسس های پلیسی ماموران روز بعد در حوالی عوارضی، خودروی سرقتی را شناسایی کرده و زوج سارق را دستگیر کردند.

زوج سارق برای تحقیقات به اداره آگاهی منتقل شدند که در جریان تحقیقات به سرقت های سریالی از رانندگان اعتراف کردند.

زن جوان در اظهاراتش گفت: من و همسرم مدتی پیش با هم آشنا شده و ازدواج کردیم. او مدعی بود که در زمینه خرید و فروش خودرو فعالیت دارد. از یک ماه پیش متوجه شدم همسرم سارق خودروست بنابراین با توجه به این که هردویمان معتاد به شیشه بودیم، مرا مجبور به همکاری در سرقت کرد. با شناسایی خودروهای مسافربر، به عنوان مسافر دربستی سوار خودرو شده و در میان راه زورگیری ها را مرتکب می شدیم. پس از سرقت لوازم با ارزش خودرو، آن را در محل خلوت رها می کردیم.

با اعتراف زن سارق، شوهرش هم گفته های او را تائید کرد و گفت طراح این دزدی های خشن سریالی بوده است. متهمان با دستور قضایی بازپرس عموزاده، رئیس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 34 تهران روانه بازداشتگاه پلیس آگاهی شدند.


اخبار حوادث  -  جام جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------