آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

سرقت مسلحانه کلکسیون جرائم سارق ۲۰ساله را تکمیل کرد



سارق ۲۰ساله‌ای که بااستفاده ازسلاح گرم اقدام به اخاذی از یک شهروند کرمانشاهی کرده بودتوسط ماموران کرمانشاه شناسایی و دستگیرشد.

سرهنگ شیرزادی فرماندهی انتظامی شهرستان کرمانشاه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: فردی با دردست داشتن مرجوعه قضائی به کلانتری ۱۶ سعدی مراجعه واظهارداشت در یکی ازخیابان‌ها باخودرو وانت درحال حرکت بوده که سه نفرنا‌شناس بااستفاده ازسلاح گرم جلوی وی راگرفته اند وخودرو‌اش راسرقت کرده و متواری شده‌اند.

سرهنگ شیرزادی اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی پلیسی، مخفیگاه یکی از سارقان شناسایی شد و در اقدامی غافلگیرانه درحالی از طریق پشت بام درحال متواری شدن بود jوسط ماموران دستگیر و در بازرسی بدنی از وی یک قبضه کلت کمری کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: با بررسی سوابق متهم مشخص شد این متهم از افرادشرور و سایقه دار است که دارای سوابقی از جمله سرقت، حمل و نگهداری سلاح گرم وبیش ازده فقره تجاوزبه عنف می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: دربازجویی ها متهم به بزه ارتکابی معترف شد و ضمن معرفی دو همدست دیگرش اظهارکرد خودرو سرقتی را در یکی از محلات به صورت بلاصاحب ر‌ها کرده‌اند که با پیگیری ماموران خودرو کشف و تحویل مالباخته شد.

سرهنگ شیرزادی خاطر نشان کرد: ضمن موجی از رضایتمندی و خوشحالی در بین اهالی محل، پدر متهم به کلانتری مراجعت کرد و خواهان مجازات فرزند شرورش شد.


 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------