تیراندازی پیر خلافکاران در خیابان پیروزی/ متهم: کسی حق ندارد به پسرم چپ نگاه کند



پدری که به خاطر یک اختلاف حساب مالی اقدام به تیراندازی به سمت صاحب یک مغازه کرده بود، توسط ماموران کلانتری و طی یک تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ ساعت ۱۱ و ۵ دقیقه ۱۸ اسفند ماه در پی تماس شهروندان ساکن در محدوده خیابان پیروزی تهران با سامانه مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری در خیابان پیروزی بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱۰شهدا در محل حاضر شدند.

با حضور ماموران فردی به هویت "احمد" به ماموران مراجعه و اظهار داشت: فردی به نام "سهراب" به درب مغازه من مراجعه و پس از مشاجره لفظی و درگیری فیزکی محل را ترک نموده که گزارش درگیری در این رابطه تنظیم و تحویل شاکی شد.

ماموران در حال ترک محل بودند که پدر متهم (سهراب) که "اردشیر" نام داشت با خودرو پژو نقره‌ای به محل مراجعه و با پایین کشیدن شیشه سمت شاگرد با اسلحه‌ به سمت شاکی تیراندازی کرد و سپس اقدام به فرار نمود.

ماموران با مشاهده این صحنه سریعا وارد عمل شده و طی اقدامی ضربتی خودروی متهم را در کمتر از 5 دقیقه متوقف کرده و اردشیر را خلع سلاح کرده و از وی 3 تیر شکاری نیز کشف کردند.

متهم به همراه خودرو، سلاح و مهمات مکشوفه به کلانتری انتقال داده شد و در تحقیقات تخصصی از وی مشخص گردید، "اردشیر" در سال ۷۹ به اتهام ضرب و جرح، در سال ۸۰ به اتهام عربده کشی و جعل اسناد، در سال ۸۲ به اتهام سرقت منزل، در سال ۸۳ به اتهام سرقت مسلحانه خودرو ، در سال ۸۹ به اتهام جیب بری و تخریب اموال مردم و در سال ۹۲ به اتهام جعل مدارک دولتی دستگیر و سابقه زندان دارد.

همچنین متهم علت تیراندازی و مجروح کردن صاحب مغازه را تنها اختلاف حساب مالی عنوان کرد و گفت: شاکی حق نداشت به پسر من حرفی بزند و نباید کسی به "سهراب" چپ نگاه کند و یا با او درگیر شود.

سرهنگ علی جهان آرایی رییس کلانتری ۱۱۰ شهدا درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: در این رابطه پرونده ای تحت عنوان تهدید به قتل و ضررهای نفسانی برای متهم تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارجاع شد.


 اخبار حوادث  - باشگاه  خبرنگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------