آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

تنها مظنون جنایت دره فرحزاد تبرئه شد



پرونده قتل مرد جوان در دره فرحزاد با تبرئه تنها مظنون جنایت بار دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت تا راز قتل با گذشت پنج سال فاش شود.

به گزارش جام جم، این پرونده بیست و سوم اردیبهشت سال 88 در دادسرای امور جنایی تهران در حالی تشکیل شد که مردی با حضور در این دادسرا از قتل پسر جوانش به نام «محمد» خبر داد و گفت: پسرم که معتاد بود، بیستم اردیبهشت خانه را ترک کرد و بازنگشت. همه جا را جستجو کردیم تا این که سرانجام در دره فرحزاد او را غرق در خون یافتیم. بلافاصله پسرم ر ا به بیمارستان منتقل کردیم، اما او پس از سه روز تسلیم مرگ شد. پسرم پیش از مرگ به همسرش و برادر وی گفته بود مردی به نام هادی معروف به «شاهین» با او دعوا و به مرگ تهدیدش کرده بود.

پس از این شکایت، جستجو برای دستگیری «هادی» آغاز و وی چند روز بعد دستگیر شد. متهم این جنایت را انکار کرد.

مدتی بعد با صدور کیفرخواست پرونده وی به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و متهم پای میز محاکمه نشست.

در جلسه دادگاه شهود پرونده اظهارات قبلی خود را پس گرفتند و اعلام کردند این مرد قاتل نیست و اشتباهی او را شناسایی کرده اند.

رییس شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران همراه چهار قاضی مستشار وارد شور شده و رای بر بی گناهی متهم و تبرئه وی دادند که مدتی بعد حکم به تائید قضات شعبه 19 دیوان عالی کشور رسید.

به این ترتیب پرونده روز گذشته از واحد اجرای احکام دادسرای جنایی، به شعبه دوم بازرسی دادسرای امور جنایی تهران ارسال شد تا دوباره به جریان بیفتد.

با این حال پرونده برای رازگشایی از جنایت و دستگیری عامل یا عاملان اصلی قتل، در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.


   اخبار حوادث  -  جام جم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------