کشف سرنخ‌های جدید در پرونده قتل عام خانوادگی



پرونده قتل عام خانوادگی در خیابان رکنی همدان، با دستگیری سه مظنون و کشف سرنخ‌هایی وارد مرحله تازه‌ای شد.

به گزارش جام جم، یازدهم اسفند امسال زن جوان وقتی اعضای خانواده اش پاسخی به تماس های او ندادند، نگران به خانه آنها رفت و با کلید یدکی وارد آنجا شد و با اجساد مادر پنجاه ساله، دو برادر سی و هشت و بیست و هفت ساله و خواهر هجده ساله اش رو به رو شد، او با پلیس تماس گرفت و ماجرای این جنایت هولناک را خبر داد.

کارآگاهان جنایی با اعزام به محل حادثه اجساد را به پزشکی قانونی منتقل کردند و تحقیقات برای رازگشایی از این پرونده آغاز شد.

این در حالی بود که شواهد موجود در صحنه کشف جرم نشان می داد از مرگ آنها بیش از یک هفته می گذرد.

رییس پلیس آگاهی استان همدان در رابطه با روند رسیدگی به پرونده این قتل عام خانوادگی به جام جم گفت: کارآگاهان پس از اطلاع از این ماجرا تحقیقات خود را آغاز و افرادی را به عنوان مظنون دستگیر کردند که تعدادی از آنها آزاد شدند، اما از میان آنها سه نفر همچنان در بازداشت هستند. آنها افرادی بودند که با پسران خانواده مراوده مالی یا کاری داشته اند.

سرهنگ رضا زارعی افزود: بررسی های کارشناسان پزشکی قانونی نشان داد که مادر و دختر خانواده بر اثر خفگی به قتل رسیده اند و پیش از مرگ هم با قاتل یا قاتلان درگیری داشته اند. دو پسر خانواده هم با عاملان جنایت درگیری داشته و بعد با شلیک گلوله و ضربه های چاقو به قتل رسیده اند.

وی یادآور شد: بررسی ها نشان می داد که پسران این خانواده در زمینه خرید و فروش اشیای عتیقه فعالیت داشته اند. پرونده با طرح دو فرضیه قتل بر سر عتیقه و اختلافات خانوادگی در حال بررسی است اما نمی توان اظهار نظر قطعی کرد.

زارعی خاطرنشان کرد: تحقیقات از سه مظنون پرونده همچنان ادامه دارد و هنوز بدرستی مشخص نیست که آیا آنها در اجرای سناریوی این جنایت خانوادگی دست داشته اند یا نه و تحقیقات از این افراد وارد مرحله جدیدی شده و سرنخ های خوبی به دست آمده است اما باید تا رسیدن به نتیجه صبر کرد.


  اخبار حوادث -  جام جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------