آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

انتقال گروهی از مجروحان یمنی به تهران



گروهی از مجروحان حادثه تروریستی یمن برای مداوا به بیمارستان بقیه‌الله اعظم تهران منتقل شدند.

حیدری مسئول تیم پزشکی مجروحان یمنی در گفت‌وگو با تسنیم گفت: 52 نفر از مجروحان حادثه تروریستی روز جمعه یمن به همراه خانواده‌هایشان برای مداوا به تهران منتقل شدند.

وی افزود: در این گروه اعزامی به تهران مجروحانی با قطع عضو، جراحت‌هایی ناشی از شکستگی، آسیب از ناحیه چشم و سوختگی وجود دارند که از این تعداد حال 6 نفر وخیم است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عوامل انتحاری روز جمعه دو مسجد در شهر صنعا پایتخت یمن را هدف حمله قرار دادند که منجر به کشته شدن 137 نفر و زخمی شدن 340 نفر شد.

گروه تروریستی داعش در یمن مسئولیت این حملات را بر عهده قرار گرفته است.

برپایه این گزارش، در پی حوادث تروریستی روز جمعه در یمن، هواپیمای حامل ١٣ تن کمک‌های امدادی و دارویی هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران برای کمک به حادثه دیدگان این حملات تروریستی به یمن ارسال شد و در بازگشت 52 مجروح این حوادث به همراه خانواده‌هایشان برای مداوا به بیمارستان بقیة‌الله اعظم تهران منتقل شدند.

حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه کشورمان روز شنبه ضمن محکومیت این اقدام تروریستی از آمادگی تهران برای پذیرش مجروحان این حادثه و مداوای فوری آنها خبر داد و اعلام کرد: تیمی از پزشکان جراح و داوطلب کشور آماده اعزام به صنعا و مداوای مجروحان در محل هستند.


 اخبار حوادث  - تسنیم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------