آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

پژو با 4 سرنشین آتش گرفت + تصاویر



عصر دیروز در اثر برخورد خاور و پژو در کیلومتر 12 جاده تسوج به سلماس خودرو سواری پژو دچار آتش‌سوزی شده و چهار سرنشین آن کشته شدند.

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، عصر دیروز در اثر برخورد دو دستگاه خاور بنز و پژو سواری در کیلومتر 12 جاده تسوج به سلماس خودرو سواری دچار آتش‌سوزی شد.

این سانحه باعث کشته شدن چهار نفر از سرنشینان سواری پژو  و مجروح شدن راننده خاور شد که نیروهای امداد هلال احمر پایگاه شهید حسینی جمعیت هلال احمر تسوج جسد چهار نفر فوتی را رهاسازی کرده و یک نفر مصدوم توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان انتقال داده شد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی درباره این حادثه گفت: سانحه رانندگی در جاده تسوج ـ سلماس موجب کشته شدن چهار تن و مجروحیت یک نفر دیگر شد.

حبیب حسینقلی‌زاده افزود: این حادثه بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون خاور با یک دستگاه خودرو سواری پژو در کیلومتر 12 تسوج ـ سلماس امروز ساعت 15 رخ داد که موجب آتش گرفتن خودروی پژو شد.

وی گفت: با گزارش حادثه به اپراتوری شهرستان شبستر، پایگاه فوریت‌های قزلجه و امداد و نجات هلال احمر به محل اعزام شدند.

حسینقلی‌زاده گفت: تکنسین‌های اعزامی از فوت سرنشین‌های پژو خبر دادند و راننده کامیون که مصدوم شده بود به بیمارستان شبستر اعزام شد.

 

اخبار,اخبارحوادث,حوادث  رانندگی

 

اخبار,اخبارحوادث,حوادث  رانندگی

 

اخبار,اخبارحوادث,حوادث  رانندگی

 

 اخبار حوادث  -  قدس  آنلاین 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------