ماجرای نقشه‌های سیاه برای شکار دختران عاشق پیشه/ پسر شیطان صفت به فیلم‌برداری و قتل قربانیان خود اعتراف کرد



یک کارآگاه جنایی یکی از ماموریت‌های ضمن خدمتش را به عنوان یک خاطره بازگو کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،سال‌ها پیش دختری در شهرستان خوی با تلفن با نا‌شناسی آشنا می‌شود و پس از مدتی تلفنی فریب خورده و به قصد ازدواج، خوی را ترک کرده و به مراغه رفته بود که پسر نا‌شناس پس از سوءاستفاده از او؟، نامبرده را ترک کرده بود و پرونده آن به پلیس آگاهی ارجاع شد.

پس از دستگیری متهم با توجه به تحقیقاتی که انجام شده بود مشخص شد که نامبرده چندین زن و دختر را به این نحو اغفال کرده است و حتی از بعضی زنان فیلم تهیه کرده بود.

بعد از انتقال نامبرده به آگاهی در بازجویی های فنی و تخصصی و با استفاده از شگردهای پلیسش به متهم اعلام شد همه چیز را در موردت می‌دانیم؛ می‌دانیم چه زن‌هایی را اغفال کرده و به کجا برده و چه کارهایی انجام داده‌ای و چه بلاهایی را به سر آن‌ها آورده‌ای (منظور شناسایی قربانیان متهم بود) که یک‌دفعه متهم اعلام داشت: می‌خواهم همه واقعیت‌ها را بگویم که کاغذ و خودکاری بهوی داده شد و وی تمام اعترافات ود را نوشت.

در بهت و ناباوری مشاهده شده که به اغفال و قتل زنی در مراغه و بناب به همدستی دو تن از همکارانش  در بناب اعتراف کرده بود که با استعلام از بناب مفقودی مذکور تأیید شد و با دستگیری همدستانش قتل کشف شد.


 اخبار حوادث  -  باشگاه  خبرنگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------