آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در تهران/ نجات 50 نفر



ملکی اضافه کرد: آتش نشانان در این عملیات 50 زن و مرد محبوس شده را به قسمت پشت بام هدایت کردند که پس از اتمام عملیات خاموش کردن آتش 20 نفر از این افراد تحویل عوامل اورژانس شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در یک مجتمع مسکونی 80 واحدی خبر داد و گفت: با تلاش آتش نشانان 50 نفر از ساکنان این مجتمع که در شرایط ناایمن محبوس شده بودند، نجات یافتند.

جلال ملکی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: حوالی ساعت 21 پنج شنبه شب خبر وقوع آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی در جاده ورامین شهرک ولی عصر به سامانه 125 اعلام و چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو تنفسی، نردبان و تشک نجات به محل اعزام شدند.

وی گفت: آتش سوزی در یک ساختمان 10 طبقه 80 واحدی اتفاق افتاده و آتش در طبقه پنجم شعله ور و از طریق بالکن در حال سرایت به واحدهای دیگر بود.

سخنگوی این سازمان ادامه داد: در اثر این آتش سوزی دود زیادی طبقات را فرا گرفته و تعدادی از ساکنان در طبقات محبوس شده بودند.

وی گفت: آتش نشانان در دو گروه وارد عملیات شدند و گروهی برای مهار آتش و گروه دیگر به همراه دستگاه های تنفسی ساکنان محبوس شده در ساختمان را به محل ایمن هدایت کردند.

ملکی اضافه کرد: آتش نشانان در این عملیات 50 زن و مرد محبوس شده را به قسمت پشت بام هدایت کردند که پس از اتمام عملیات خاموش کردن آتش 20 نفر از این افراد تحویل عوامل اورژانس شدند.

وی خاطرنشان کرد: 15 نفر از افراد مصدوم که دچار دود گرفتگی جزیی شده بودند، توسط عوامل اورژانس مداوا شدند اما پنج زن و یک مرد برای ادامه مراحل درمان به بیمارستان اعزام شدند.


اخبار حوادث  -  ایرنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------