13 دزد حرفه‌ای در چنگال قانون اسیر شدند



در عملیات ماموران انتظامی استان مرکزی ۱۳ سارق دستگیر و به ۲۸ فقره انواع سرقت در این استان اعتراف کردند.

سرهنگ سیامک قاسمی معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران در تشریح جرییات این خبر گفت:در تداوم عملیات‌های پلیس در برخورد با سارقان،ماموران انتظامی استان موفق به دستگیری ۱۳ سارق شدند.

سرهنگ قاسمی ادامه داد: در این عملیات‌ها ۲۸ فقره سرقت شامل نه فقره سرقت لوازم و محتویات خودرو، ۱۱ فقره اماکن خصوصی، منزل و مغازه، دو دستگاه موتورسیکلت و شش فقره انواع سرقت‌های دیگر کشف شد که اموال کشف شده با هماهنگی دستگاه قضایی به مالباختگان تحویل شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به عوامل زمینه ساز سرقت گفت: با توجه به ایام نوروز و خالی بودن منازل شهروندان لازم است که هم استانی‌های عزیز به توصیه‌های پلیس توجه بیشتری داشته باشند.

وی اضافه کرد: عدم رعایت نکات ایمنی در راه‌های ورودی ساختمان، اعتماد بی جا و فراهم کردن زمینه حضور افراد نامطمئن و نا‌شناس در محوطه ساختمان، دسترسی افراد نامطمئن به کلید‌های ساختمان، عدم نصب دزدگیر مناسب در ساختمان، نگهداری اموال با ارزش در داخل منزل و مکان‌های غیر امن، اطلاع افراد غیر مطمئن از سفر ساکنان منزل و خالی گذاشتن منزل بدون رعایت اصول ایمنی از مهم‌ترین عوامل بروز سرقت منزل است.


  اخبار  حوادث  -  باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------