پسر شرور پس از قتل مرد جوان دستش قطع شد



مرد جوانی که به چند جوان در حال ترقه بازی تذکر داده بود قربانی مشاجره لفظی خیابانی شد و جان خود را از دست داد که پلیس متهم اصلی پرونده که جوانی ۱۸ ساله بود و خود او نیز در اثر انفجار ترقه دست راست خود را از دست داده را دستگیر و به بیمارستان انتقال دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، جوان ۳۲ ساله‌ای به نام "الف" شب چهارشنبه آخر سال مقابل مغازه‌اش واقع در بلوار نور مشهد شاهد ترقه بازی چند جوان بود. او که از سر و صدا و انفجار ترقه ‌ها کلافه شده بود جلو رفت و به این چند جوان تذکر داد دست از ترقه بازی بردارند.

در این لحظه یکی از این افراد به سوی مرد جوان حمله ور شد و ضربه‌ای محکم به سر او کوبید.

مرد ۳۲ ساله در اثر اصابت این ضربه بیهوش شد و شاهدان عینی حادثه بلافاصله او را به بیمارستان فارابی رساندند. اما متاسفانه تلاش پزشکان بی‌نتیجه ماند و او جان خود را از دست داد.

با گزارش موضوع به پلیس ۱۱۰ ماموران کلانتری شهرک ناجا در محل حاضر و متهم اصلی پرونده که جوانی ۱۸ ساله است و خود او نیز در اثر انفجار ترقه دست راست خود را از دست داده را دستگیر و به بیمارستان امدادی مشهد انتقال دادند.

به دستور قاضی ویژه قتل جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در این باره ادامه دارد.


 اخبار حوادث  -  باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------