فریب دختران جوان با جملات عاشقانه/ عکس‌های خصوصی در فضای مجازی منتشر شد



فردی که با ترفند ازدواج یکی از شهروندان را در فضای مجازی فریب داده و باعث هتک حیثیت و آبروریزی وی شده بود توسط پلیس فتا استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ "مرتضوی" رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با انتشار تصاویر شخصی و خانوادگی وی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی موجبات آبروریزی و هتک حیثیت وی را فراهم آورده، بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: شاکی در اظهارات خود بیان داشت مدتی پیش با فردی در فضای مجازی آشنا شده و وی از او درخواست ازدواج کرده و پس از مدتی با بیان جملات زیبا و عاشقانه‌اش فریب وی را خورده و بنابه درخواست وی مبنی بر ارسال عکس‌ها و فیلم‌های خصوصی، آن‌ها را برای آن شخص ارسال نموده، که پس از دریافت اطلاعات خصوصی به یکباره تغییر رفتار داده و آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.

سرهنگ مرتضوی گفت: با جمع آوری مدارک و مستندات و انجام تحقیقات پلیسی در فضای مجازی متهم شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا به کاربران اینترنتی توصیه کرد: فضای مجازی به هیچ عنوان نمی‌تواند محیط امنی برای ارتباط با افراد غریبه و همچنین ازدواج و انتخاب همسر آینده که یکی از مهم‌ترین مسائل زندگی هر فرد است باشد، لذا در شبکه‌های اجتماعی مجازی به هیچ عنوان با افراد غریبه ارتباط برقرار نکرده و به پیام‌های آنان که قصد فریب و آسیب شما را دارند توجه و اعتنا نکنید.


 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------