مجرم تحت تعقیب را شناسایی کنید(+عکس)



مردی که هنگام خرید خودرو اقدام دست به سرقت زده بود، توسط پلیس تحت تعقیب قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در مورخه 11/04/1393 فردی با مراجعه به کلانتری 158 کیانشهر و طرح شکایت در خصوص سرقت خودرو پژو پارس خود عنوان داشت که فردی به بهانه خرید خودرو به درب منزل وی مراجعه اما زمانیکه مالک خودرو برای بررسی اصالت خریدار به شعبه بانک رفته ، شخص خریدار اقدام به سرقت آن نموده است .

پرونده در پایگاه ششم پلیس آگاهی تهر ان بزرگ :
 با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "کلاهبرداری" و به دستور شعبه ششم بازپرسی دادسرای ناحیه 14 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

اظهارات مالباخته :
مالباخته پس از حضور در پایگاه ششم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "در مورخه 11/04/1393 ، پس از انتشار آگهی فروش خودرو در یکی از روزنامه های کثیرالانتشار ، شخصی با بنده تماس گرفت و خود را به عنوان خریدار معرفی کرد ؛ پس از مراجعه این شخص (خریدار ) به درب منزل و بازدید خودرو ، بر سر قیمت فروش خودرو به مبلغ 35 میلیون و 400 هزار تومان به توافق رسیدیم . قرار شد تا خریدار پول را در قالب یک فقره چک بانکی پرداخت نماید ؛ قرار شد تا برای بررسی اصالت چک و وجود موجودی در داخل حساب بانکی خریدار به شعبه بانکی مراجعه و نسبت به دریافت پول اقدام نمایم و پس از آن خودرو را تحویل دهم اما زمانیکه بنده به شعبه بانک در ورامین رفته بودم ، این شخص با مراجعه به درب منزل بنده و نشان دادن قولنامه خرید خودرو اقدام به گرفتن سوئیچ خودرو و مدارک آن از فرزندم کرده است " .

اخبار,اخبارحوادث, سارق خودرو

توقیف خودرو :
با توجه به اظهارات مالباخته ، دستور توقیف خودرو در سیستم جامع پلیس ثبت و در ادامه تحقیقات مشخص شد که در همان تاریخ 11/04/1393 ، خودرو پژو پارس در یک نمایشگاه خودرو فروخته شده است .

با شناسایی نمایشگاه فروش خودرو در منطقه کیانشهر و تحقیقات از صاحب نمایشگاه مشخص شد که شخصی با سوء استفاده از مدارک شناسایی متعلق به صاحب خودرو ( شاکی پرونده ) اقدام به فروش خودرو به مبلغ 33 میلیون تومان نموده است .

شناسایی متهم پرونده :
با آغاز تحقیقات پلیسی و بهره گیری از بانک اطلاعات مجرمین سابقه دار پلیس آگاهی ، کارآگاهان موفق به شناسایی یکی از مجرمین سابقه دار بنام "مجید . ک" ( متولد 1353 ) به اتهام ارتکاب جرایم مختلف "سرقت" ، "جعل اسناد" و "کلاهبرداری" در تهران و سایر استان های کشور شدند که در حال حاضر نیز تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی قرار دارد .

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با انتشار این خبر اعلام کرد : با توجه به ادامه رسیدگی به این پرونده در پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ و به جهت دستگیری متهم ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر این شخص از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است ؛ لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصویر متهم شده و اطلاعاتی در خصوص مخفیگاه و یا محل های ترد این شخص در اختیار دارند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 21865853 در اختیار کار آگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند . 


 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------