پسر 8 ساله قاتل خواهرش شد



 

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون استان فارس از مرگ دختر ۱۵ ساله‌ای توسط برادر ۸ ساله‌اش به علت بازی با اسلحه خبر داد.

سرهنگ مهرداد فرمانده انتظامی شهرستان کازرون استان فارس مشوق در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران در تشریح جرییات این خبر گفت: در پی تماس تلفنی بیمارستان ولیعصر (عج) کازرون با مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره مرگ مشکوک در بخش اورژانس بیمارستان بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲ حضرتی به محل اعزام شدند.

سرهنگ مشوق افزود: ماموران با حضور در محل با جسد دختر ۱۵ ساله مواجه شدند که در اثر برخورد ساچمه به پشت شانه‌اش جان خود را از دست داده است.

وی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی ماموران کلانتری ۱۲ و پلیس آگاهی شهرستان به محل رخداد حادثه که منزل عموی متوفی بوده عزیمت کردندکه در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد دختر ۱۵ساله در زمان حادثه به همراه برادر 8 ساله و پسرعموی ۱۲ ساله‌اش در منزل تنها بوده‌اند.

فرمانده انتظامی کازرون ادامه داد: بنا به اظهارات عمومی حاضرین در زمان حادثه، برادر ۸ ساله مقتول درحالی که مشغول بازی با اسلحه پنج تیر پران مسلح عمویش بوده به طور ناگهانی تیری از آن خارج شده و پس از اصابت گلوله به دیوار اتاق به دختر جوان اصابت کرده است.

فرمانده انتظامی کازرون با اشاره به کشف اسلحه به کار رفته خاطر نشان کرد: ماموران پلیس آگاهی محل حادثه را مورد بررسی قرار داده و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.


 اخبار  حوادث  - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------