آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

روش بی‌شرمانه همکلاسی عاشق پیشه برای جلوگیری از ازدواج دختر جوان



 

روش بی‌شرمانه همکلاسی عاشق پیشه برای جلوگیری از ازدواج دختر جوانرئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان از دستگیری فردی که با ایجاد پروفایل به نام یکی از شهروندان اقدام به هتک حرمت و انتشار مطالب غیر اخلاقی در خصوص وی می نمود خبر داد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ "سید محمد حسینی پور" دراین راستا گفت : خانمی به این پلیس مراجعه و اظهار داشت فردی با ایجاد پروفایلی به نام وی و انتشار مطالب و عکس های فتوشاپ شده اقدام به هتک حرمت از وی و ایجاد بدبینی نسبت به وی در بین آشنایان و حتی جدایی وی از نامزدش شده که با توجه به اهمیت موضوع پرونده سریعا تشکیل و در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در پی بررسی های تخصصی و فنی این پلیس در مدت کوتاهی متهم که دانشجو و از همکلاسان شاکی بود شناسایی و دستگیر شد.

"حسینی پور" تصریح کرد: متهم که انگیزه خود از ارتکاب به این عمل غیر اخلاقی و مجرمانه را علاقه به شاکی و جلوگیری از ازدواج وی بیان نمود به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

رئیس پلیس فتا استان در پایان خاطر نشان کرد : هر عمل مجرمانه در فضای مجازی قابل پیگیری می باشد و کارآگاهان پلیس فتا با رصد شبانه روزی فضای مجای این افراد را شناسایی و با آنان برخورد خواهند کرد.


 اخبار حوادث  - باشگاه  خبرنگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------