آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

هتک حیثیت دختر جوان برای سرگرمی!



رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: عامل هتک حیثیت یک هم استانی در شبکه اجتماعی بی تالک، شناسایی و دستگیر شد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ "عبدالمطلب مرتضویان" با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از مراجع قضایی به دادخواهی فردی، مبنی بر اینکه شخصی ناشناس عکس وی را در لوگوی صفحه پروفایلی با نام و آی دی مشخص قرار داده، موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتای استان افزود: با پی جویی‌های فنی و پلیسی كارآگاهان پلیس فتا عامل هتک حیثیت را در شبکه اجتماعی موبایلی شناسایی و او را با هماهنگی مقام قضایی به پلیس فتا احضار کردند.

مرتضویان اظهار داشت: با توجه به ادله دیجیتال كشف شده از متهم، وی به صراحت به بزه انتسابی خود اعتراف کرد و اظهار داشت "از روی نادانی و سرگرمی عکس‌های شاکیه را برای پروفایل خودم انتخاب کردم و فعالیت داشتم".
 
رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: با تکمیل پرونده متهم به دادسرا تحویل داده شد که مرجع قضایی برای او قرار تأمینی لازم صادر کرد.

مرتضویان در پایان با بیان اینكه حریم خصوصی و آبروی افراد خط قرمز پلیس فتاست و کسی که حریم خصوصی و حیثیت افراد را از طریق پیام رسان‌های موبایلی یا فضای مجازی نقض کند با برخورد جدی، قاطع و قانونی پلیس فتا مواجه خواهد شد.

وی به شهروندان توصیه کرد: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir یا ایمیل این پلیس به آدرس Gfata@police.ir گزارش کنند.


 اخبار  حوادث - باشگاه  خبر نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------