آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در مشهد



کلاهبردار میلیاردی فروش آپارتمان در مشهد دستگیر شد. همه شاکیان اعلام کرده اند متهم آپارتمان‌ های افراد غیر را به‌ صورت قولنامه‌ ای به آنان می‌ فروخته است.

به گزارش صداوسیما، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: در پی اعلام شکایت یک شهروند مشهدی مبنی بر اینکه فردی به نام حمید مبادرت به فروش و کلاهبرداری آپارتمان‌های افراد غیر واقع در خیابان‌ های مطهری، ابوطالب و کامیاب به‌ صورت قولنامه‌ ای می‌ کند، کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری موفق به شناسایی مخفیگاه متهم و دستگیری وی شدند.

سرهنگ بیدمشکی با اشاره به کشف و ضبط تعدادی اسناد، مدارک و قولنامه‌های فروش آپارتمان‌ها از مخفیگاه متهم، گفت: همه شاکیان اعلام کرده اند متهم آپارتمان‌های افراد غیر را به‌ صورت قولنامه‌ ای به آنان می‌ فروخته است.

سرهنگ بیدمشکی ارزش ریالی این پرونده را تاکنون بیش از 10 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: پرونده تکمیلی به همراه متهم به دادسرا ارسال و در اجرای دستور مقام قضائی متهم با قرار وثیقه مناسب روانه زندان شد.


 اخبار  حوادث  -  واحد  مرکزی  خبر 
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------