آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

سوء قصد به جان شوهر با بریدن شلنگ‌های گاز/ زن سالخورده: از شوهرم متنفر بودم



زن 58 ساله که با بریدن شلنگ‌های گاز منزل همسرش قصد جان او را کرده بود توسط پلیس شهرستان بینالود خراسان رضوی شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ عباس صارمی ساداتی فرمانده انتظامی شهرستان بینالود در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی دریافت شکایتی از مردی 65 ساله مبنی بر پاره کردن شلنگ گاز منزل و سرقت وجه نقد از منزل وی، ‌بررسی پرونده در دستور کار کار‌شناسان پلیس قرار گرفت.

سرهنگ صارمی ساداتی افزود: ماموران با کسب اطلاعات تکمیلی از شاکی، به همسر وی که سابقه اختلاف خانوادگی نیز داشته‌اند مشکوک شده و پس از تکمیل اطلاعات او را شناسایی و دستگیر کرده و برای تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال دادند.

وی ادامه داد:متهم زن 58 ساله پس از مواجهه با شواهد علمی پلیس در اعترافی تصریح گفت، مدت‌هاست به علت اختلاف با همسرم از وی جدا زندگی می‌کنم که شب گذشته با عصبانیت به منزل مراجعه کردم و با سوءاستفاده از نبود همسرم و به دلیل تنفر از او پس از سرقت 40 هزار تومان وجه نقد و بریدن شلنگ‌های گاز از خانه خارج شدم.

فرمانده انتظامی شهرستان بینالود با اشاره به معرفی شاکی برای استفاده از راهنمایی مشاوران مرکز مشاوره پلیس خراسان رضوی خاطر نشان کرد: پرونده متهم پس از تکمیل برای سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شده است.

 

 اخبار  حوادث  -  باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------