زوج تبهکار، سارقان طلاجات دختران دانش آموز/ پرسیدن آدرس در کوچه‌های خلوت شگرد زورگیران



با هوشیاری پلیس شهرستان گناباد خراسان رضوی زوج جوانی که به طلاجات دختران دانش آموز دستبرد می‌زدند، شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ رضا قدمگاهی فرمانده انتظامی شهرستان گناباد در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی گزارشی از فرماندهی انتظامی شهرستان فردوس مبنی بر متواری شدن دو سارق طلاجات دختران خردسال و دانش آموز و احتمال ورود آن‌ها به حوزه استحفاظی این فرماندهی طرح مهار در کلیه محورهای مواصلاتی شهرستان گناباد به مرحله اجرا در آمد.

سرهنگ قدمگاهی افزود: کلیه واحدهای عملیاتی این فرماندهی با مشخصات بدست آمده از سارقان ضمن اجرای طرح مهار محورهای مواصلاتی را کنترل تا اینکه یکی از تیم‌های بخش انتظامی کاخک هنگام کنترل خودروهای عبوری در سه راهی روستای کلات خودرو سارقان را شناسایی و با علائم هشدار دهنده متوقف کردند.

وی افزود:پس از متوقف کردن خودرو ضمن دستگیری سارقان در بازرسی از خودرو سه جفت گوشواره و یک جفت دستبند طلا، ۴ گرم تریاک و یک دستگاه دوربین عکاسی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گناباد ادامه داد: زوج جوان به همراه دو فرزند خردسالشان پس از انتقال به مقر انتظامی ضمن اعتراف به سرقت در بازجویی‌های به عمل آمده اظهار داشتند، با قرار گرفتن در مسیرهای خلوت در شهر‌های فردوس و اسلامیه به بهانه درخواست آدرس از دانش آموزان دختر طلاجات آن‌ها را زورگیری می‌کردند.

سرهنگ قدمگاهی با اشاره به معرفی متهمان به مقام قضایی از والدین خواست از آویختن زیور آلات و طلاجات به کودکان خود اجتناب کنند زیرا این کار موجب تحریک سارقان می‌شود.

وی در ادامه از خانواده‌ها خواست به کودکان خود بیاموزید که غریبه‌ها و نا‌آشنایان هرگز قابل اعتماد نیستند و نباید با آن‌ها همکلام و هم صحبت شوند.

 

 اخبار  حوادث  -  باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------