ماجرای بیهوش شدن زنان تنها در خودروی مرد شیاد



فرمانده انتظامی سراب آذربایجان شرقی از دستگیری سارق مسافرکش نما که اقدام به سرقت طلا و زیوراآلات مسافران از طریق بیهوش کردن آنها می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ محمد جعفرزاده فرمانده انتظامی سراب آذربایجان شرقی در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت طلا و زیورآلات، توسط راننده خودروی سواری با شگرد مسافرکش نما در سطح شهرستان و حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: با انجام کار‌های اطلاعاتی و شبانه روزی، متهم شناسایی، دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد و پس از چندین مرحله تحقیق و بازجویی فنی و مواجهه حضوری با ارایه دلایل و مدارک، نامبرده به سرقت طلا و زیورآلات، اعتراف کرد.

وی اظهار کرد: با راهنمایی متهم دستگیر شده صحنه سرقت مورد بازسازی، و پس از تجمیع دلایل و مدارک، متهم به همراه پرونده و شاکی به دادسرا معرفی و طی قرار مناسب روانه زندان شد.

سرهنگ جعفرزاده درباره شیوه و شگرد سارق گفت: سارق در قالب مسافرکش در روستاهای اطراف، زنان تنها را سوار و سپس با تعارف مواد غذایی و آشامیدنی مسموم اقدام به بیهوش کردن آن‌ها نموده و بعداز بریدن طلا و زیورآلات، آنان را در محل‌های خلوت پیاده می‌کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان سراب در پایان از شهروندان درخواست کرد: از سوار شدن به خودروهای شخصی مشکوک جدا خودداری کرده و به هیچ عنوان مواد غذایی و آشامیدنی از افراد نا‌شناس قبول نکنند و هرگونه موارد مشکوک را در این خصوص سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع کنند.

 اخبار  حوادث  - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------