سوداگر مرگ به مادرش هم رحم نکرد



پلیس شهرستان بینالود خراسان رضوی دو مواد فروش سابقه دار را به اتهام حمل و نگهداری ۳۱ گرم شیشه و کراک و سرقت طلا و جواهرات به ارزش ۱۰۰میلیون ریال شناسایی و دستگیر کرد.

سرهنگ عباس صارمی ساداتی فرمانده انتظامی شهرستان بینالود در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: ‌ در راستای برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در پی دریافت خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر صنعتی در شهر شاندیز عملیات خود را برای شناسایی عاملان آن آغاز کردند.

سرهنگ ساداتی افزود: با فعال کردن تیم‌های گشت نامحسوس، پلیس موفق به شناسایی دو سوداگر مرگ شده و طی یک عملیات ضربتی ضمن دستگیری این افراد ۳۱گرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه و کراک از مخفیگاه آنان کشف شد.

وی تصریح کرد: با دستگیری این دو مجرم ۴۰ و ۵۲ ساله، مادر یکی از این افراد به کلانتری مراجعه و از فرزند خود اعلام شکایت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بینالود اظهار داشت:در بازجویی‌ از این زن سالخورده مشخص شد پسر وی طلاهای مادر خود را به ارزش ۱۰۰میلیون ریال به سرقت برده و صرف خرید مواد مخدر کرده است.

سرهنگ ساداتی خاطر نشان کرد: پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی به دادسرا ارسال شده است.


 اخبار حوادث  -  باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------