پسر جنایتکار: پدرم با من هم سلیقه نبود، کشته شد/ 2 هفته تلاش پلیس برای پیدا کردن جسد



پسری که در پی اختلاف خانوادگی و سلیقه‌ای، پدر خود را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، توسط پلیس آگاهی شهرستان پاکدشت دستگیر شد.

سرهنگ آدینه وند فرمانده اتظامی شهرستان پاکدشت در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی گزارش خانواده‌ای مبنی بر مفقودیت پدر خانواده به مدت ۱۴ روز، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ آدینه وند افزود: اکیپی از ماموران پلیس پلیس آگاهی در محل کار فرد مفقود شده حاضر و موضوع را به صورت ویژه مورد بررسی قرار دادند.

وی تصریح کرد: ماموران پس از حضور در صحنه وبررسی‌های اولیه به نشانه‌هایی دست یافتند که نشان از به قتل رسیدن وی داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت اظهار داشت: در ادامه تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که بین پسر خانواده و شخص مفقود شده اختلاف وجود داشته است.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این ارتباط بلافاصله از نامبرده بازجوئی که متهم اذعان داشت؛ بخاطر اختلاف خانوادگی و سلیقه‌ای روز حادثه با یکدیگر درگیر و در اوج عصبانیت با ضربات چاقو وی را به قتل رسانده و جسدش را داخل سوله‌ای در محل کارش دفن کرده است.

سرهنگ آدینه وند گفت: با هماهنگی مقام قضایی جسد مقتول که بر اثر اصابت چاقو به بدنش جان باخته بود کشف و به پزشکی قانونی انتقال یافت.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: پس از اعتراف صریح متهم به قتل، صحنه جرم بازسازی و وی با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

 اخبار  حوادث  -  باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------