آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

دومعتاد مسافرکش سارق از آب در آمدند/ کتک زدن قربانی برای سرقت اموالش



ماموران کلانتری ۱۵ رجایی شهر فرماندهی انتظامی شهرستان کرج موفق به دستگیری دو سارق زورگیر شدند که به بهانه مسافر کشی اقدام به سرقت می‌کردند.

سرهنگ فیروزخواه جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرج در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در راستای برقراری امنیت اجتماعی ماموران گشت کلانتری ۱۵ رجایی شهر در منطقه بلوار انقلاب بودند که ناگهان مشاهده می‌کنند یک دستگاه خودروی پراید به سمت راست جاده منحرف و دو نفر اقدام به ضرب و شتم فرد دیگری کرده و قصد سرقت از او را دارند.

وی افزود:با مشاهده این صحنه ماموران بلافاصله در یک اقدام سریع و به موقع، هر دو نفر ضارب را محاصره، دستگیر و به کلانتری منتقل می‌کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرج تصریح کرد: پس از انتقال این دو نفر به کلانتری و آغاز بازجویی‌ها مشخص شد متهمان دارای سوابق کیفری و معتاد به مواد مخدر شیشه هستند و در غالب مسافرکش و سوار کردن مسافرین در یک فرصت مناسب با ضرب و شتم آن‌ها، اقدام به سرقت تلفن همراه و پول مسافران می‌کردند.

سرهنگ فیروز خواه خاطر نشان کرد: متهمان اقرار کردند تاکنون به این شیوه در مناطق مختلف کرج، مرتکب ده فقره سرقت شده و با فروش ناچیز اموال مسروقه، هزینه اعتیاد خود را تامین می‌کردند.


 اخبار  حوادث ,باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------