آدم‌ ربایی به‌دلیل فروش گوشی تلفن همراه تقلبی



پسر جوان وقتی متوجه شد به جای گوشی اصل به او جنس چینی فروخته‌اند، نقشه ربودن فروشنده و اخاذی از او را طراحی و با کمک سه همدستش اجرا کرد.

به گزارش جام جم، ماموران تحقیقات درخصوص این پرونده را همزمان با شکایت پسر جوانی در پلیس آگاهی آغاز کردند.شاکی به ماموران گفت: دیروز در مسیر خانه یک خودرو سد راهم شد و چهارسرنشین آن با تهدید مرا سوار کرده و کارت عابربانک و گوشی تلفن همراهم را سرقت کرده و مرا کتک زدند سپس با تهدید آدم ربایان و درخواست آنها، با برادرم تماس گرفته و به دروغ گفتم تصادف کردم و او 500 هزار تومان به حسابم واریز کرد. آدم ربایان پس از برداشت این پول از حسابم، مرا در خیابان رها کردند.ماموران سپس با بررسی دوربین های مداربسته بانک، هویت یکی از آدم ربایان را به عنوان مجرم حرفه ای شناسایی و دستگیر کردند.

متهم روز گذشته به شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران منتقل شد و در بازجویی اتهامات خود را پذیرفت و گفت: من با شاکی اختلافی نداشتم. یک روز دوستم مدعی شد گوشی تلفن همراهی را از جوانی خریده اما متوجه شده این گوشی اصل نبوده و چینی است بنابراین از من و سه نفر از دوستانم خواست او را تنبیه کنیم و پول گوشی را از وی پس بگیریم. بعد هم نقشه آدم ربایی را اجرا کردیم.

بازپرس نصرتی، رئیس شعبه اول دادسرای ناحیه 34 تهران با صدور قرار قانونی برای متهم، دستور تحقیقات در این زمینه را صادر کردتا همدستان وی دستگیر شوند.
 
 اخبار حوادث  -  جام جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------